Hop til indhold
Stavox

[Solved] SWAT betjente


nico689g

Recommended Posts

Hej jeg laver det her forslag fordi jeg godt kunne tænke mig at der kom et rang i politiet der hed SWAT eller noget lignende, jeg tænkte at der kunne komme swat uniform i skabet og at SWAT lederen kunne spawne en SWAT Panser vogn med 5000 liv og plads til 6 SWAT betjente. SWAT skulle være dem der rykker ud til raids og skud i diverse bygninger. SWAT betjente kunne også få F.eks. 150 liv 250 armor.

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=9dGDjvbN&id=8DE7F34E5105EDD6953ADB70CC4D7DE8AF58819E&thid=OIP.9dGDjvbNfXDBdnnYhPPtWwHaE8&mediaurl=http%3a%2f%2fwww.megaev.com%2fwp-content%2fuploads%2f2015%2f03%2fArmored-Swat-Vehicle-12.jpg&exph=2002&expw=3000&q=swat&simid=608033759874713989&selectedIndex=33

SWAT bil. 

Se kildebilledetBilledresultat for swat uniformBilledresultat for swat uniform

Link til kommentar
Del på andre sites

Faktisk en fin idé, men jeg tænker mest at politiet er op nok i forvejen så jeg synes ihvertfald ikke de skal have 150 liv da det allerede er svært nok at raid i forvejen. 

 

Hvis det skulle komme synes jeg også man burde skulle ansøge ind til "SWAT-Leder" fordi ikke alle kan administrere dette arbejde også skal SWAT-Lederen godkende dem som skal blive en del af SWAT.

 

 

Skrevet fra mobil.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er en dårlig ide.

Politiet ville sikkert mangle arbejde, hvis de ikke kan udføre raids, og SWAT ville sikkert også mangle arbejde, da de kun kan udføre raids.

Derudover lyder de aaaaalt for op - 150 liv og 250 armor?

Deres "panser-vogn" lyder desuden også alt for op - kunne sikkert bare være mig, men jeg synes 5000 liv er meget op..

 

Jeg bryder mig ikke om ideen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som @Scaled skriver, vil der ikke være nok opgaver at udføre. Vi har (for lang tid siden) haft S.W.A.T. på serveren, men da der var regler om, at de skulle blive i pd indtil de kunne rykke ud på en opgave, gjorde det jobbet ualmindeligt kedeligt, og derfor blev det fjernet.

 

Nogle forslag til, hvordan dette kunne ændres?

Link til kommentar
Del på andre sites

Som ZeNoxXi siger har de været der før, men synes faktis at det kunne være fedt at tilføje igen. Dog skal de ikke have 150 liv eller 250 armor (synes jeg)

BTW Synes at rigspolitichefen skal kunne styre SWAT teamet i stedet for et nyt job SWAT Leder.

 

For at gøre SWAT sjovere:

Kunne være fedt, hvis de kunne "omklede" sig fra normalt udstyr til sit SWAT udstyr og tøj, ved hjælp af enten SWAT Bilerne eller i politiskabet som er i rigspolitichefens bil.

Så kunne de patruljere rundt som normale betjent indtil de bliver opkaldt hen til et sted og så der skifte til deres uniiform.

De normale betjente skal stadig kunne hjælpe men de SKAL så gøre præcist som de bliver fortalt at alle SWAT's.

 

Bare mine forslag og btw har skrevet det på en mobil..

Link til kommentar
Del på andre sites

Serien SWAT fra Viaplay viser de også normale dage fra et swat hold. Hvis der ingen swat relateret opgaver, så kører de normal patrulje, dog bærer de et ekstra sæt gear hvis det skal blive nødvendigt. (Altså i bilen) 

MEN! Hvis SWAT bliver et job for sig selv, så skal der jo være en player limit. Og når de bliver udfyldt og SWAT kan køre normal patrulje hvis der ingen swat opgaver er, så er der jo ligepludselig ca. 20 betjente i byen...

 

  • Hvis Swat bliver til noget og der er en (vice)rigspolitichef skal man accepteres til jobbet.
  • Hvis der ikke er en (vice)rigspolitichef kan der ikke være en swat unit
  • Maks 5 players ialt har lov til at have nogen former for "SWAT" relateret gear og opgaver.
  • Hvis der kommer SWAT så SKAL SWAT rykke ind først til raids. LIGE MEGET HVAD!!!

Jeg synes personligt ikke at det skal komme, men der er nogle idéer her.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jakob skrev:

Serien SWAT fra Viaplay viser de også normale dage fra et swat hold. Hvis der ingen swat relateret opgaver, så kører de normal patrulje, dog bærer de et ekstra sæt gear hvis det skal blive nødvendigt. (Altså i bilen) 

MEN! Hvis SWAT bliver et job for sig selv, så skal der jo være en player limit. Og når de bliver udfyldt og SWAT kan køre normal patrulje hvis der ingen swat opgaver er, så er der jo ligepludselig ca. 20 betjente i byen...

 

  • Hvis Swat bliver til noget og der er en (vice)rigspolitichef skal man accepteres til jobbet.
  • Hvis der ikke er en (vice)rigspolitichef kan der ikke være en swat unit
  • Maks 5 players ialt har lov til at have nogen former for "SWAT" relateret gear og opgaver.
  • Hvis der kommer SWAT så SKAL SWAT rykke ind først til raids. LIGE MEGET HVAD!!!

Jeg synes personligt ikke at det skal komme, men der er nogle idéer her.

Enig i alt undtaget den sidste tingeling

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er dumt da der kan være 15 betjente og hvis der så lige pluseligt kan være 25 så får man et problem for så laver de ikke andet end at køre rundt og have patrulje hvilket resultere i at man aldrig kan gøre noget ulovligt fordi der altid er mindst 1 betjent i nærheden? Men ihvertfald så bliver det også kedeligt for betjentene for i sidste ende bliver der intet at lave som betjent eller swat. Det ender så også med at normale betjente får en glock som tjeneste våben mens swat får de store guns. Men der er også noget fedt der kunne gøre jobbet bedre eller i det hele taget politi styrken:

 

1. At normale betjente har glock eller noget lign. Som tjeneste pistol

 

2. At i stedet for det hedder swat kunne man kalde det indsats styrke da SWAT så vidt jeg ved er amerikansk og det her er danmark?

 

3. Mere Realisme da normale betjente ikke rigtigt normalt går rundt med de helt store guns.

 

4. Mere RP som f.eks at man spære en vej af med grund: mistanke om terror.

 

5. Det kunne være lidt sejt at have indsats styrker

 

Men ja det var gode og dårlige ting ved SWAT

 

Beskeden er skrevet fra mobil.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/02/2019 den 6:52 PM , nico689g skrev:

Hej jeg laver det her forslag fordi jeg godt kunne tænke mig at der kom et rang i politiet der hed SWAT eller noget lignende, jeg tænkte at der kunne komme swat uniform i skabet og at SWAT lederen kunne spawne en SWAT Panser vogn med 5000 liv og plads til 6 SWAT betjente. SWAT skulle være dem der rykker ud til raids og skud i diverse bygninger. SWAT betjente kunne også få F.eks. 150 liv 250 armor.

 

 du kan altid spørge dit rigspoliti om du må lave et SAWT hold dov ikke med alt som uniform osv. som du forslog men at i kan raide og have styr emnet og en gruppe. men sundet ose at de er gode til at gør det nå der er brug for det alså rigspoliti.

MVH Ra1fi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.