Hop til indhold
Stavox

RIP ME


Chutney☢

Recommended Posts

vac.png

 

Fik idag vac uden grund. Har aldrig rørt nogen form for hack/infected files. Tak Gaben, fordi du giver dem der ikke hacker så mange fordele ..... ;-( 

 

EDIT: Vac bannede mig på grund af en fil den fandt i min CS:GO mappe, som ikke findes .....

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Hans Hansen said:

Ikke så tit man bliver vacbanned uden at man har hacket/ændret med filerne. 

 

Har du fået Overwatch ban, eller bare direkte vac?

Direkte Vac Ban. Har aldrig rørt hack. Har kun Cheat Engine, men det er ikke til steam spil. 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 29. maj 2016 at 01:38, CasperDK - Stavox.com said:

Altså hvis du har Cheat Engine åben, imens Steam er åben, kan det godt forsage Vacban. 

 

Ellers prøv at skriv til Steam, det hjælper sikkert ikke, men evt prøv.

Det har jeg ikke haft. Vidste steam kunne detect cheat Engine, så har været omhyggelig med ikke at have cheat Engine åbent, når steam var, men har skrevet til dem ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Chutney☢ said:

Det har jeg ikke haft. Vidste steam kunne detect cheat Engine, så har været omhyggelig med ikke at have cheat Engine åbent, når steam var, men har skrevet til dem ;)

Der står i Frequently asked questions at man ikke får fjernet et vacban.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Chutney☢ said:

Det har jeg ikke haft. Vidste steam kunne detect cheat Engine, så har været omhyggelig med ikke at have cheat Engine åbent, når steam var, men har skrevet til dem ;)

Cheat engine får dig ikke banned bare for at køre imens du har steam åbent, men hvis du har åbnet cs imens det har været åbnet, kan det godt være at det har påvirket detections?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.