Hop til indhold
Stavox

Earpods


Bjørnen

Recommended Posts

1 minut siden, Jakob skrev:

Samsungs Earpods AKG de kan klart anbefales. God mikrofon og relativ god bas i dem 🙂

Screenshot_20190127-004141_Chrome.jpg

Jeg havde dem også, men ødelagde dem den anden dag, da jeg faldt forover i min stol. De er ihvertfald pengene værd, selvom de ikke kan holde til en lille omgang tumult hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

Ville personligt aldrig bruge earpods da jeg får ondt i ørene af at have dem i.  Men hvis du endelig skulle bruge earpods så vælg for gudsskyld nogen som har det der bløde gummi/silikone som gør de holder fast så de ikke ryger ud. Så køb aldrig nogen uden, du får lyst til at binde dig selv en lykke og gøre brug af den 😬 Tro mig da jrg ikke havde et headset på et tidspunkt var jeg nød til at bruge appels øresten... 🤢

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Schumacher skrev:

Bruger bare de helt standarte der følger med når du køber en iPhone

 

Det er faktisk det sundeste fordi at du også kan høre dine omgivelser, og de lader dine øre "trække vejret".

 

Med det sagt så bruger jeg selv et par Sennheiser Momentum M2IEi, fordi jeg havde dem til min iPhone før jeg købte et par 100% trådløse høretelefoner (nej ikke AirPods).

 

3gUf2gS.png

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/1/2019 den 12:32 PM , FragZone skrev:

Kan klart anbefale Apple's Airpods, selvom de er lidt overpriced.

Bruger dem selv:)

Hvis du skal bruge dem i kort tid er de okay, men over længere periode vil jeg nok have noget andet. Man kan få ondt i øret 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger OnePlus bullets wireless. Jeg spiller ikke med dem, men jeg har dem i næsten hele skoledagen, og man kan have dem i mange timer uden at man rigtig mærker det. Lyden er lidt flat, men det kan fikses med en EQ app 🙂 Batteriet holder 5-10 timer alt efter lydstyrke, men de kan lades fuldt op på 20-30min. Og så er de jo selvfølgelig trådløse, hvilket fungerer fantastisk.

Screenshot_20190131-075035.thumb.png.46440d49fb071416773bac2a26ce728f.png 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/01/2019 den 8:09 AM , Schumacher skrev:

Bruger bare de helt standarte der følger med når du køber en iPhone

 

Jeg syntes umiddelbart at det er lidt svært at sætte dem til computeren. Kan du hjælpe mig og forklare hvordan man gør?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.