Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny regel?


Jon

Recommended Posts

Hvad med at lave en regel som siger at video bevis skal være mindst 5 minutter langt (RP start-slut længde) vis den anklagede i en case siger at et kort klip ikke viser hele situationen. Der er ikke rigtig nogen downside til regel andet end at videoen måske tager 2 minutter mere at uploade.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså det er jo op til den pågældende staff som står med casen, hvorvidt han (eller hun) har nok bevis i selve videoen til at lave en konklusion. Desuden tager det også længere ventetid for den person der har videoen at uploade den og rent faktisk levere materialet. Derfor synes jeg det et unyttigt forslag, og ikke bør indføres.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Nørskov også siger, så tænker jeg ikke at det behøver ar være en 5 minutter lang video, hvis der i en situation kun er brug for 30 sekunders materiale. Udover det, hvis en spiller medvilje får en staff til at vente på et ubrugeligt videoklip. Så ville jeg i hvert fald straffe den person. Jeg føler på samme måde som Nørskov, at dette forslag er ubrugeligt og unødventigt. -REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Staff skal nok selv vurdere om de får hele sagen med, ellers kan modparten nå at modargumentere, og opkræve længere beviser, hvis det altså har noget med sagen at gøre, det giver ikke nogen mening at staff skal have mindst 5 minutters video før det er gyldigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.