Hop til indhold
Stavox

[Solved] Knocked system


~Misser~

Recommended Posts

Jeg har prøvet det flere gange hvor en admin siger "jeg kan ikke se hvem der har knocket dig så kan desvære ikke gøre noget." Så jeg tænkte om admins kunne få det ind i logs det der med knock downs så de kan hjælpe hvis man bliver skudt uden nogen rigtig grund nu når der åbenbart kun er Deaths i logs  🙂

 

MVH. Beaker

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker ikke du behøver at tænke på admin stuff, de ved hvad de laver 🙂 Alt staff ting, sker i staff relateret og de snakker om det og arbejder på det. Du behøver ikke tænke på staff arbejdet og hvad der er bedst for dem :)))

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Maxx0758 skrev:

Vi har downs i logs allerede?

 

Jeg har bare fået afvide at de ikke kan se hvem der gjorde det. Når men så er det her Forslag Ubrugeligt?

 

MVH. Beaker

7 timer siden, Sunix skrev:

Jeg tænker ikke du behøver at tænke på admin stuff, de ved hvad de laver 🙂 Alt staff ting, sker i staff relateret og de snakker om det og arbejder på det. Du behøver ikke tænke på staff arbejdet og hvad der er bedst for dem :)))

 

det er ikke hvad der er Bedst for dem men også for spillerne man når ikke altid og se hvem der skyder en?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.