Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på HamMedHunden


Pleb

Recommended Posts

Dit in-game navn: Monada
Vedkommendes in-game navn: HamMedHunden
Dit SteamID: STEAM_0:1:207570461
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:204466902
Tidspunkt for hændelse: Klokken 9 idag den 1/14-19 og andre tidspunkter.
Hvad regler er blevet brudt: Chikane
Hvad skete der?: Hej,
Over en længere periode, har HamMedHunden svinet mig til, groft. Jeg har valgt at ignore det, men nu er det altså for meget. Han har kaldt mig en masse ting, og det finder jeg mig ikke i. 
Det hele startede efter @Manno
Gav ham ban for at lyve i case, eftersom jeg havde beviser. Da han kom ind igen, begyndte han at svine mig til. Faktisk i det stykke tid hvor han var banned, svinede han mig også til. Altså jeg var inde med nogle andre
fra teamspeak, på forskellige danske servere, og der svinede han mig også til, dog vedrør dette ikke stavox.
Jeg syntes han skal havde en stor straf, eftersom dette har gjort mig meget ked af det. Der er stor forskel på, når man gør det en gang, og op til flere gange.
Beviser: https://plays.tv/video/5c3cefb612417f6d4f/chikane-exe - Dette er kun et af dem, da jeg ikke gider at lede alle 5 timers lange videoer igennnem
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.