Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Ziipen [Ændret]


Ziipen

Recommended Posts

Ansøgning som staff til Stavox.com

 

Ingame navn: Ingame hedder jeg Ziipen
SteamID: STEAM_0:1:50262050
IRL Navn: Peter.
Alder: 14
Har du tidligere erfaring med adminstrative jobs i et spilcommunity: Ja. I forhold til Garry's Mod(DarkRP) har jeg været Adminstartor på stort server ved navn ZreakRP, som iøvrigt var danmarks største server på det tidspunkt. På ZreakRP var mit job at tage sager som spillere har anmeldt,  problemhåndtering, hjælpsomhed. Så har jeg også været moderator og adminstartor på nogle forskellige små lukkede servere. 

Jeg har også selv haft nogle små servere i forhold til minecraft men jeg har lukket dem da jeg ingen interesse har for spillet og istedet er gået over til Garry's Mod.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere: 

I skal vælge mig fordi jeg er moden, hjælpsom og ser tingene positivt. Jeg er vild med personligt at tage cases, løse problemer og hjælpe. Jeg sætter høj fokus på

 

  • Fejlfindning
  • Hjælpsomhed
  • Roleplay
  • Ingen lange ventetider på kald af admin.

 

Fejlfindning

Jeg vil altid gøre mit bedste for at finde så mange fejl, bugs og glitches og få dem infomeret af højere staff medlemmere. Jeg er meget aktiv på forum og allerede har jeg fundet tre fejl, som mig og jimboe har fået klaret.

Hjælpsomhed

Jeg et menneske der er glad for at hjælpe. Jeg hjælper ofte folk som et nye til spillet, E2 og etc. Som et eksempel har jeg i dag hjulpet @tobu (wolfrine) med hvordan spillet fungere og i dag er han godt i gang med spillet.

Endnu flere grunde til i skal vælge mig:

Jeg vil være 90% Admin on Duty og 10% Roleplay.

Jeg spiller på serveren meget ofte, faktisk næsten heletiden.

Jeg synes selv at jeg er retfærdig(Håber jeg også andre synes :3) 

Jeg kunne aldrig finde på at admin abuse.

Jeg gør alt for at være så meget aktiv som mugligt

Jeg vil gerne være staff fordi at jeg elsker at tage cases og hjælpe andre folk, jeg er rigtigt god i pressede situationer og holder hovedet koldt.

Jeg har været admin på en del servere så jeg vil selv mene at jeg kan holde hovet koldt under pressede situationer og folk der f.eks sviner mig eller såkaldt en anden. 

Jeg har erfaring med at klare problemer fra den anden server jeg var admin på.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har en del erfaring med ULX komandoer som !goto, !bring, !gag, !hp, ulx xgui, ulx send, !freeze, !jail, !jailtp, og mange flere. Jeg har også lært jeres custom komandoer som : "!scene" "!visarrest" "!visdeath" "!carban" "!jobban" "!changejob"

 

Kan du snakke og skrive dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver flydende dansk. Jeg bruger kun min mikrofon, og min kvalitet på lyden er rimelig god da jeg ejer en Blue Yeti Pro.

 

På hvilken tid af dagen har du muglighed for at være på? Har du f.eks kun muglighed for at være på i weekenden?: 
Mandag-Torsdag = 15:00 til 21:00
Fredag = 14:00 til 03:00
Lørdag = 9/10: til 01:00
Søndag = 9/10 til 22:00

 

Anden relevant infomation omkring dig selv vi skal vide:

Jeg går ikke til nogen eller fritidsaktiviteter. Jeg er retfærdig og er online vær dag og er gode venner med de fleste. Jeg oplever ofte at der ingen admin er online tidligt om morgenen, og det vil jeg lave om på.

Som sagt er jeg rigtig glad for serveren og håber at min ansøgning bliver accepteret, så jeg kan hjælpe denne super awesome server :-)

Jeg har 1000 timer  i Garry's Mod

Til hverdag er jeg et meget sjovt menneske, jeg kan godt lide og lave jokes men hvis det er nødvendigt kan jeg skifte fra super fjolled til 100% seriøs, jeg vil aldrig tage mine cases useriøst eller grine hvis der er en der bliver svinet til, det er på ingen måde acceptabelt.

 

Tak fordi at i tog jer tid til at læse min ansøgning. Håber i giver mig en chance :),

Ziipen

 
 
Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK - Stavox.com said:

Neutral rep

 

  • Du skal have noget mere kød på din ansøgning, Du skriver jo næsten kun punkt ting. Og laver en del mellemrum!
  • Du er aktiv, men ved ikke helt hvor aktiv.

Tak. Jeg sætter lidt mere kød på den, skal lige ud og slagte nogle flere køer BRB :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK - Stavox.com said:

Nej du har ikke tænkt det samme, men direkte kopieret det

Jans tekst:  Jeg har nu også forstået jeres custom kommandoer som “#” “!scene” “!visdeath” “maxafkply” og lign.

Din Tekst:   Jeg har nu også forstået jeres custom kommandoer som “#” “!scene” “!visdeath” “maxafkply” og lign.

 

 

Øhm Nej`? Har ikke skrevet "#" og "maxafkply" ? Vistdeath og scene ser man jo heletiden så det er jo åbenlyst?

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

 

- Super flink ingame

- Virker til at overholde reglerne

- Lever sig meget ind i rp!

 

Held og lykke,

Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Ziipen said:

Jeg oplever ofte at der ingen admin er online tidligt om morgenen, og det vil jeg lave om på.

 

4 hours ago, Ziipen said:

På hvilken tid af dagen har du muglighed for at være på? Har du f.eks kun muglighed for at være på i weekenden?: 
Mandag-Torsdag = 15:00 til 21:00
Fredag = 14:00 til 03:00
Lørdag = 12/13: til 01:00
Søndag = 12/13 til 22:00

 

Hvordan hænger de her to ting sammen?

Link til kommentar
Del på andre sites

.

1 hour ago, Juel said:

+ Rep

 

- Super flink ingame

- Virker til at overholde reglerne

- Lever sig meget ind i rp!

 

Held og lykke,

Juel

Tusind Tak :) 

 

1 hour ago, Mik889c said:

 

 

Hvordan hænger de her to ting sammen?

Jeg har kludret lidt rundt. Det undskylder jeg meget.

 

6 hours ago, FleXie said:

+Rep Ziipen efter alt den tid du har brugt på serveren sytes jeg altså os du har fortjent det syntes selv du gør et godt job (hvorfor skal admins altid besteme) #YourNotMyDad

Tusind tak :D 

 

6 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Neutral rep

 

Du er aktiv, men ved ikke helt hvor aktiv.

Tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 22/5/2016 at 11:06, FleXie said:

 (hvorfor skal admins altid besteme)

Staffs gør deres bedste for at serveren kører som den skal og at folk får hjælp når de har problemer. Vi bestemmer så Hvad der skal ske og prøver at hjælpe så godt vi nu kan.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.