Hop til indhold
Stavox

[Solved] Generalt


RemaRejen

Recommended Posts

Hejsa.

Efter jeg er begyndt at spille gmod igen har jeg fundet ud af at man gamble. Pisse fedt man! - Og dog, det var da meget sjovt i starten, men jeg synes det tager rigtig mange spillere. Der er ingen pakkeomdelere, eller gun dealere, fordi de enten gambler på jobbet, eller skifter til borger. Jeg synes personligt selv at det er super kedeligt når 10-15 personer på serveren står og gambler, da der mangler en del til at få lavet noget fedt rp så. 

En anden ting jeg også har lagt mærke til er at rigtig mange(Har spillet mest på evo så har set det der) bygger. Specielt Danske Bank, folk køber den og så bygger man derinde. Det er også helt fair, hvornår skulle man ellers gøre det? Men jeg synes bare at det ødelægger en del, fordi der er jo næsten altid en bank eller gunshop derinde ellers. Hvis der ikke er det, så dør noget af rp'en, og det at man altid lige kan gå til danske bank og få en sludder på parkeringspladsen. Jeg tænker måske man kunne lave danske bank udenfor byen som man kunne bygge i, og så den inde i byen kun er til rp brug? Dette er bare et forslag, men jeg synes der er mere gang i serveren når danske bank bliver brugt.

 

En sidste ting jeg gerne lige vil ud med er grimt sprog. Tit når jeg spiller oplever jeg at når man lige kører forbi en bliver der råbt "fuck dig din taber" eller lign. Eller til politet(Specielt) Når de kører sin vej efter at have givet en bøde. Jeg kan ikke se hvad dette skal til for og gør sgu på oplevelsen og humøret dårligere inde på serveren. Så den næste man møder, er man måske lidt knotten fra før, og så er man ikke selv venlig. Sådan kører det bare. Jeg kan godt se det er super svært at gøre noget ved, men evt. slå hårdere ned på grimt sprog? Synes det er for dårligt af spillerne at de skal snakke sådan(Dette er ikke for at hænge nogle ud, men jeg ser det især ved den lidt yngre generation, som er begyndt at spille derinde efter jeg er stoppet.)

 

I er meget velkommen til at smide en kommentar på evt. løsningsforslag på nogle af de problemer jeg ser på serveren, ellers må i også meget gerne skrive hvis i er uenige med noget af det, som sagt er jeg begyndt derinde igen, kan jo være jeg har oplevet noget uheldigt. 🙂

Link til kommentar
1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Er det ikke lidt mærkeligt at skulle opsætte bygninger til at bygge i, og andre til rp?

 

Hmm det ved jeg ikke helt, ellers lave en måde man kan bygge på? Synes på tit jeg ser området omkring på evo helt dødt fordi folk bygger?

 

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Hvad vil du gøre ved gambling, fjerne det? Gambling kan i forvejen kun bruges i weekenderne.

 

Var ikke klar over det kun var tilladt i weekenden, men synes det øddelægger spillet. Dengang jeg startede derinde var der ingen gambling og det gik fint, ser ikke grunden? En person tjener kassen og rp'en øddelægges for resten af serveren sådan som jeg oplever det

 

Link til kommentar
Lige nu, RemaRejen skrev:

Hmm det ved jeg ikke helt, ellers lave en måde man kan bygge på? Synes på tit jeg ser området omkring på evo helt dødt fordi folk bygger?

 

Var ikke klar over det kun var tilladt i weekenden, men synes det øddelægger spillet. Dengang jeg startede derinde var der ingen gambling og det gik fint, ser ikke grunden? En person tjener kassen og rp'en øddelægges for resten af serveren sådan som jeg oplever det

 

At gamble er også en del af rp, dog ikke rp på den måde du vil have det. Jeg synes ikke at gambling hverken skal fjernes eller laves om på, som det er nu. Lad folk have deres lille gambling samfund i en bygning, og så kan du fortsætte med dit rp sammen med andre fra serveren. Nu er det jo heller ikke fordi at det er halvdelen af serveren der er forsvundet, men nærmere 5-15 spillere. Det var værre, da det var tilladt, at have det i spawn, men efter reglen med, at de skal være placeret i en eget bygning, er det blevet langt bedre.

 

Jeg synes ikke at mængden af jobs er faldet særlig meget i forhold til førhen på grund af gambling.

Link til kommentar
5 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

At gamble er også en del af rp, dog ikke rp på den måde du vil have det. Jeg synes ikke at gambling hverken skal fjernes eller laves om på, som det er nu. Lad folk have deres lille gambling samfund i en bygning, og så kan du fortsætte med dit rp sammen med andre fra serveren. Nu er det jo heller ikke fordi at det er halvdelen af serveren der er forsvundet, men nærmere 5-15 spillere. Det var værre, da det var tilladt, at have det i spawn, men efter reglen med, at de skal være placeret i en eget bygning, er det blevet langt bedre.

 

Jeg synes ikke at mængden af jobs er faldet særlig meget i forhold til førhen på grund af gambling.

Det har du da helt ret i, jeg siger også bare at jeg synes det ødelægger det andet rp, men kan da godt se det også skaber noget nyt, men en sindssyg udvikling synes jeg. Der er kommet mange nye ting gode som mindre gode. Synes det er fedt der bliver lavet nye ting så man kan vende tilbage og få lysten til at spille igen 🙂 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.