Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Gode gamle Guttenborg


Guttenborg

Recommended Posts

In-game navn: Guttenborg
SteamID: STEAM_0:0:83103695
Ban Reason: står der ikke ?
Hvem har banned dig?: console
Hvorfor skal du unbannes?: Det er nok snart et år side jeg blev bannet, så jeg syndes jeg har gjort min straf. Jeg er ældre og mere “moden” så hvis det var en mulighed at få unban så ville det glæde mig.

 

  • fortsat god aften Guttenborg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay. Hvad vil du selv gøre bedre hvis du får en chance for unban, tag dig god tid da der virkelig er en lille chance for at du får unban.

- Tænk over hvad du vil skrive og hvordan du vil ændre din adfærd på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså jeg har spillet arma 3 rp sådan i snart 300 timer, så både min rp og bare min måde at være på er bedre. For at være ærlig ville jeg bare godt ind og spille lidt på en gmod rp server som der er styr på, og den eneste server jeg har oplevet der er styr på er Stavox. er i velkommen til er tage en snak med mig istedet for at skive. jeg ved at dynato har mig på steam, det er også lidt bedre så kan i også høre mig. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har jo ikke noget at gøre med hvor lang tid du har spillet på en anden server eller et spil for da sags skyld. Det gælder om at du valgte at bryde så mangler regler på så kort en periode. Hvorfor skulle du have ændret det siden dengang?

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, Pwedmy said:

Det har jo ikke noget at gøre med hvor lang tid du har spillet på en anden server eller et spil for da sags skyld. Det gælder om at du valgte at bryde så mangler regler på så kort en periode. Hvorfor skulle du have ændret det siden dengang?

 fordi jeg har bare er blevet ældre og ikke råber og skriger.? 

og igen du er velkommen til at tage en snak med mig på ts ? så kan du selv vurdere om du syndes jeg burde komme ind igen 

-foresat godt dag Guttenborg 

Link til kommentar
Del på andre sites

----Jeg var til stede, den aften har fik perm ban.---

Grundlaget for dit ban, var af enkle årsager. Vi var ikke særlige mange inde på serveren, omkring 9 personer ved 3 tiden. Hændelsen fandt sted, da du begyndte at rdm nogen efter en konflikt. Der blev op til flere gange sagt til dig, at du brød reglerne. I dette øjeblik sagde du, at vi skød dig uden grund(Det var politi raid, jeg og 1 anden var politi, mod resten af hans gang) Han ignorer kommentarerne fuldkommen, og løber så over i spawn og dræber os. Efter det bryder han nlr, og hans sprog var heller ikke acceptabelt. 

Vi føler os ikke retfærdigt behandlet, og jeg tager kontakt til DYNATO via ts, og forklarer ham episoden. Det resulteret så med perm ban, da du følgende gange har brudt regler, inden for meget kort tid.

--OBS--

Dog siger jeg ikke, du ikke fortjener en sidste chance, men det ikke mig som tager den beslutning. Jeg synes lige de skulle have denne forklaring med, så de har noget mere at dømme på. Dog kan du selvfølgelig have udviklet dig, men nu er jeg ikke admin mere, og vil lade resten af sagen gå til en af de andre.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.