Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban requests


Xalat

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:30950215


Hej, jeg hedder Emil Smith.
 jeg bliv banned fra jeres server for et stykke tid siden "August måned" for at i påstod jeg havde en altmulig account, jeg skrev at jeg kunne bevise for at det ikke var min, og at det var min sammenbo som jeg bor sammen med som hedder Emil Thiim, jeg har sygesikringsbevis på os begge samt pas jeg kunne fremvise. men fik intet svar.

Vedkommenet som i påstod var min account hedder Thiim. 
Jeg har godt nok en anden account som jeg låner ud til venner jeg har på besøg, men jeg aldrig selv bruger, ved navn Tennix.

Jeg håber i ville se på min unban request for har en masse venner jeg spiller med på serveren, og der hygger vi os virkelig meget.

På forhånd tak Mvh. Emil Smith

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:30950215

Grund: Alt af STEAM_0:1:58520645

Navn: Emil Xalat

AdminID: STEAM_0:0:56939043 - Emoyly [vicemanager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-08-18 17:29


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Da du blev banned, skrev jeg følgende note på din konto

Citat

 

Emoyly, 07-08-18 17:37:

Siger først at han bor sammen med en anden der også hedder Emil, da jeg spurgte ind til hans alt. Så spørger jeg ham så om de har spillet på samme computer, hvor han så svarer nej... Så fortæller jeg ham at jeg kan se han lyver, hvor han derefter lige pludselig mener at ham den anden *måske* har brugt hans computer... Sikke et tilfælde

 

 

Kan du forklare hvordan det giver mening?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg svarede nej til han har brugt min computer for det burde han ikke havde gjort.
men vis du kan se han har brugt min har han sikkert haft gjort det mens jeg har været på arbejde, da min computer er en del beder ind hans og han fortrækker at spille på min selvom han ikke må.

Og det var grunden til jeg først sagde nej til vi spillede på samme computer. men vis du kan se noget andet, stolede jeg på det og derfor måtte jeg jo så konstater at han havde brugt min computer. Men sagde også at jeg kunne fremvise beviser for at jeg boede med en anden emil.

Mvh emil

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.