Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklager Mohammed SpritBillist


Kængu

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kængu

Staff ingame navn:Mohammed SpritBillist

Dit SteamID: STEAM_0:1:51164648

Staff SteamID: STEAM_0:0:64732648

Forklar situationen: Han giver mig et job ban fordi jeg kører ind i et skel

Bevis: Jeg har ikke noget beviser fordi jeg nåede det ikke

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kængu. Det startede med jeg faktisk kom kørende så dig køre og snakke lidt grimt. Derefter satte jeg mig så og speccede dig i noget tid for at se om du kunne spille herinde uden at bryde reglerne. Men da du vælger og nos ind i et skilt mens du drifter. Derefter vælger du at brage igennem tunellen og drifte engang til med nos. Der vælger du så at stoppe (flaxo) i hans golf. der kommer jeg så og fortæller dig du ikke bare kan stoppe ham når du selv kører som lort. Derfor fik du et job ban hvilke jeg ikke ser forkert i.

 

Havde fat i dig igår 2 gange hvor du var på vej til at snakke grimt til nogle andre spillere. der sagde jeg til dig "kængu tænk dig godt om inden du siger noget forkert" for du er en super fin fyr når du ikke laver lort i den. 

Gav dig 1 til 2 chancer igår for at bevise du kunne styre dig.

 

//Mohammed 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.