Hop til indhold
Stavox

[Solved] Læger i samarbejde med politiet.


Chuck Norris

Recommended Posts

Hej alle!

Er jeg den eneste der syntes der er for lidt at lave til lægerne?

Det kunne være fedt hvis reglen omkring læger ikke må hjælpe politiet under raid blev lavet om så de gerne måtte.

Politiet har godt nok fået en bil hvor der kan tages armor fra når der er en rigspolitichef på. Men politiet har sådan en lille chance for at raide en base der er okay bygget. Tyvene/gangsterne kan få liv og armor så mange gange de vil, hvis de selvfølgelig har husket at købe det. Det kan betjentene ikke, med mindre de køre tilbage til pd og tilbage til basen igen.

Det er trods alt tyvene/gansterne der har den største fordel under et raid.

Hvad syntes i om den ide eller det OP at læger må hjælpe betjente under et raid?

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er fan af at politiet må få hjælp af lægerne, da det ifølge mig kunne hjælpe på at balancere staten mod kriminelle.

Ifølge mig, ødelægger det lidt det sjove i darkrp når folk konstant sidder i alt for overpowered baser og ikke rigtig er bange for at politiet kommer, tværtimod copbaiter de som en i helvede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder som en god ide.

Tror selv at det kunne give en del til læge jobbet, efter som jeg selv oplever at der er mangel på aktiviteter som læge.  

Kan også se at det kunne være en fed ændring, at tage lægerne med på et raid fra politiet side.

 

// LucaReno

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.