Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning til Staff


Recommended Posts

 

Ingame navn

BjørnenFar

 

SteamID

STEAM_0:0:156508933

 

IRL fornavn

Oliver Thrane

 

Alder

13.21/10. 2005

 

Hvorfor ansøger jeg?

Primært for at have noget at lave da min RP er ved at blive kedelig da jeg har råd til meget jeg har brug for. Mere brugbar grund til at jeg ansøger er at jeg vil prøve at hjælpe serverens spillere da det er det mindste jeg kan gøre da det har bragt mange gode timer ind i min hverdag.  Jeg elsker også at tage ansvar hvis jeg er den eneste staff på serveren og for at prøve grænser af som staff og se hvor meget kan kan tage.

 

 

Erfaring fra andre servere?

Nej jeg har ikke erfaring fra andre server da jeg ikke har været Staff før  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kan holde fokus under pressede situationer og vil ALDRIG give venner fordel. Jeg tager altid begge parters side af sagen (hvis nødvendigt). Jeg vil sørge for at være den staff der prøver at give så gode oplevelser som der kan komme ud af den case der bliver startet så spillere ikke vil se på staff som nogle idioter men personer der vil det bedste.

 

Liste over kvalifikationer.

  • Holder hovedet koldt under pressede situationer.

  • Giver aldrig venner fordele uanset hvad der sker.

  • Hører at jeg er venlig som jeg også selv syntes jeg er.

  • Aktiv på serveren.

  • Tager tit imod gode samtaler.

  • Vil altid hjælpe ingame hvis der er en der ikke kan finde ud af noget OSV.

  • Kan godt tage imod jokes.

 

Har jeg erfaring med ULX?

Ja jeg har erfaring med ULX da jeg downloadet for at se hvordan det virker. Så har pænt styr på det.

!Menu (Har binded til "H") !Goto !Bring !Jail !Tpjail !kick !freeze !unfreeze !Ban !logs (nok også flere)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er God skriftligt men er dog bedst mundtligt da det er hvad jeg bruger mest.

Jeg har Nogle tider hvor mit gramma slet ikke virker på skrift så derfor er det helst mundtligt.   

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 19:00 til 21:30 Mandag skal jeg køre Cross

Tirsdag: 15:30 til 21:30 nogen gange skal jeg over til Vissenbjerg og køre Speedway

Onsdag: 15:30 til 21:30

Torsdag: 13:30 til 21:30

Fredag: 15:30 til 00:00

Lørdag: 15:00 til 00:00 Skal til Speedway i Vissenbjerg

Søndag: 10:00 til 21:30

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke andet end at jeg godt ved jeg har et par straffe men siden sidste gang jeg søgte om staff og blev afvist med grunden 'For mange straffe for nylig' så har jeg gjordt alt jeg kunne for at undgå det og lave god RP.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.