Hop til indhold
Stavox

[Afslået] STAFF ANSØGNING


Cyrtox -_-

Recommended Posts

Ingame navn:  LA Nicklas
SteamID: STEAM_0:1:440702285
IRL fornavn: Nicklas
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: har været Admin på mange Minecraft servere, har været Admin på Skyzero da den var åben, og i rust har jeg prøvet

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg kan beholde mig neutralt og elsker at hjælpe  folk med deres problemer men der jo nogle gange man ikke kan

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg for har været Admin på Skyzero

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:Ja jeg bruger men mic meget men jeg er også god til skriftligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg kan være på hver anden uge for den anden uge er jeg hos min far og der har jeg ikke en computer der kan trække Gmod

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.