Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Har lige fået ban for at lyve for admins som jeg ikk har


PølseFyren Jeppe

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:187743746

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg skal Unbannes fordi at jeg

Kommer til at køre ind i en betjent fordi jeg bliver kørt ind i og blinket ind til siden også står ham betjenten også på vejen men så siger adminen maxx0758 at jeg lyver hvor han så viser mig den her video  https://gyazo.com/8e2b325904c94a5f03c7a89c68be9719  og siger at der ikke er en betjen der kører ind i mig eller blinker mig ind til siden også giver han mig 2 dages ban. men det han lige magler på den video er når han kører ind i mig og blinker mig ind til siden som jeg har optaget her https://www.youtube.com/watch?v=QOfkJVZ6KSQ men maxx0758 gav mig ingen chance til at vise ham mit klip så var jeg bannet.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:187743746

Grund: Spilder staffs tid fuldstændigt + lyver

Navn: Mesteren Over alle Busse Mænd

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [admin] - Profil

Unban: 19-10-18 01:04

Banned: 17-10-18 01:04


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen det var jo kort tid der gik.

Du kalder admin over RDA. Du blev arrested fordi du kørte ind i den politimand som man kan se på begge videoer. Du siger at grunden til at du ramte ham var fordi du blev kørt ind i af en politibil. Dog holdt den politibil stille da du kørte ind i ham så det passede ikke. Efter vi havde diskuteret lidt som @Blasterion_^ var med til prøvede jeg at finde mit video, hvor du så lige pludselig siger du ikke gider mere fordi et eller andet som er fuldstændig spild af vores tid da det var dig selv som kaldte admin til at starte med. Jeg fandt mit video på at du ikke var blevet kørt ind i da du kørte ind i betjenten som du ellers påstod at du blev. Som det ser ud på din video prøver betjenten at stoppe dig på vejen med sin bil som du kører igennem og så ender med at køre ind i betjenten som arrester dig. Derved tager jeg det som om du løg i casen da jeg havde direkte bevis på at du ikke var blevet ramt af en politibil som gjorde du kørte ind i ham som du jo ellers påstod. Du har ikke på noget tidspunkt nævnt noget om at du ville vise noget video eller noget så det skal du ikke bruge som en undskyldning. 

 

Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle have lyst til at ændre dit ban da jeg synes at det helt retfærdigt. 

 

-Maxx0758

 

(Mit post er bugged så jeg kan ikke gå ind imellem teksten for at sætte komma og lign da jeg så skal skrive hele teksten om)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej så har du misforstået mig fordi jeg mente at jeg kørte ind i ham fordi at ham der kørte i politibilen kørte ind i mig med vilje også ville jeg jo kører ind til siden fordi han ogs blinkede mig ind til siden også ramte jeg tilfældevis ham den anden betjent. og det var ogs det jeg prøvede at sige til dig in game men er bare ikke så god til at formulere mig 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej det var jo ikke det jeg mente jeg mente at der var en betjent der var kørt ind i mig også ville jeg jo køre in til siden så han ikke ramte mig igen også  havde han jo også blinket mig ind til siden også ramte jeg ham den anden betjent da jeg kørte ind i den anden side og det var der jo ikke noget der var løgn i ved??

SÅ hvad er det jeg har fået ban for 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.