Hop til indhold
Stavox

[Solved] ATV


Recommended Posts

2 hours ago, DyNATO said:

Tænkte lidt at kombinere atv'erne med mulighed for at skyde (som passager). Det kunne åbne op for noget helt nyt?

 Virkelig god ide ! men tænker også at det måske kun skulle kunne være med pistoler (som simon sagde) og måske en UZI

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Taroux said:

Synes man skal kunne bruge alle våben ud over en m82/sniper... Fordi det kan man sagtens i virkeligheden... Og en pistol tænker jeg bliver næsten umulig at ramme med når man kører rundt!

 

+1 For Atv forslaget. 

+1 For At man kan skyde på den, men tænker at det ikke skal være den person som kører, men en person som kan sidde bagpå. 

+1 For Taroux' idé omkring at det kun skal være Pistoler, Riffler, måske Shotguns, men ikke Store sniper, eller generelt store våben. 

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

+1 For Atv forslaget. 

+1 For At man kan skyde på den, men tænker at det ikke skal være den person som kører, men en person som kan sidde bagpå. 

+1 For Taroux' idé omkring at det kun skal være Pistoler, Riffler, måske Shotguns, men ikke Store sniper, eller generelt store våben. 

 

Lige mine ord!

Link til kommentar
Del på andre sites

+1 

Eksrem god ide!

Håber den kommer ud.

men som sagt, det kunne Være ret fedt som at passageren kunne skyde ud af den, men som @Taroux har sagt skal man ikke kunne skyde med M82/Andre snipere og tunge våben.

For at ATV'en ikke skal være for OP, syntes jeg at bilen ikke skal have særlig mange hitpoints, fordi ellers vil den være alt for OP i Biljagter, og måske også en Politi-ATV til at køre offroad med og biljagter ude på "Landet"

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg legede lidt rundt med det på dev serveren.

Da det er relativ nemt at tillade brug af våben i sæder var det som sådan ikke et problem.

Jeg løb dog ind i et par problemer med de våben vi bruger, som gjorde, at de var usynlige - i modsætning til hvis jeg brugte hl2 våben. Det skal jeg lige have kigget nærmere på.

Desuden rammer man virkelig dårligt, selvom man skyder direkte på personen. Det skal jeg lige have kigget nærmere på, men hvis det ikke som sådan er muligt at ændre kan det godt være vi bliver nødt til at skrotte idéen om våben på atv'en - og så bare nøjes med at tilføje atv'en.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, DyNATO said:

Jeg legede lidt rundt med det på dev serveren.

Da det er relativ nemt at tillade brug af våben i sæder var det som sådan ikke et problem.

Jeg løb dog ind i et par problemer med de våben vi bruger, som gjorde, at de var usynlige - i modsætning til hvis jeg brugte hl2 våben. Det skal jeg lige have kigget nærmere på.

Desuden rammer man virkelig dårligt, selvom man skyder direkte på personen. Det skal jeg lige have kigget nærmere på, men hvis det ikke som sådan er muligt at ændre kan det godt være vi bliver nødt til at skrotte idéen om våben på atv'en - og så bare nøjes med at tilføje atv'en.

Tænker ikke det skal være så nemt som når man står stille og skyde på atv'en men Det skal Selfølgelig også være muligt at ramme uden man skal være sygt heldig 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, zarex unknown said:

Tænker ikke det skal være så nemt som når man står stille og skyde på atv'en men Det skal Selfølgelig også være muligt at ramme uden man skal være sygt heldig 

Det er virkelig virkelig svært, selv når vi holder helt stille og står lige foran en person.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan sagtens få en motorcykel ind i GMod. Har selv siddet med tanken om at lave en politimotorcykel til GMod i et stykke tid nu.

 

Jeg kan ikke se det store appel til en ATV, men det er trods alt en slags demokrati vi har vedr. forslag.

 

Hvis den skal tilføjes burde den begrænses på mange områder, som den jo i virkeligheden er.

1. Den skal ikke kunne køre mere end 80-90 km/t.

2. Den skal ikke kunne have mere end 40-50 l. brændstof.

3. Da det jo er et meget lille køretøj, skal den heller ikke have særlig meget liv.

4. Både fører og passager er utroligt udsatte når de kører på den, og burde derfor tage fuld skade hvis de bliver beskudt. Specielt hvis man også selv kan skyde fra ATV'en af.

5. Hvis vi vælger at bruge LoneWolfie's ATV'er, skal den lille ATV ikke kunne holde nogen printere, og den store skal højest kunne holde 2 printere.

6. Det kan self. være det bare er mig, men jeg ved ikke om jeg er kæmpe fan af at give "ikke-politi-jobs" adgang til noget som helst der bruger VCMod ELS. Så måske det der rotor-lys skulle slås fra.

7. Og til sidst, nej vi skal dæl-dynme ikke have en Politi ATV.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Metro said:

. Da det jo er et meget lille køretøj, skal den heller ikke have særlig meget liv.

4. Både fører og passager er utroligt udsatte når de kører på den, og burde derfor tage fuld skade hvis de bliver beskudt. Specielt hvis man også selv kan skyde fra ATV'en af.

Syntes dog også det er fair hvis nu at det bliver et køretøj du kan skyde fra  elllers ville det jo være for OP :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.