Hop til indhold
Stavox

[Solved] Money pot


JVVDK

Recommended Posts

3 hours ago, JVVDK said:

Add nu bare en money pot så bliver alle glade!

Når der står flere gunshop E2's til rådighed her på forummet, så synes jeg, at det ville være en god idé at prøve dem af, og udforske dem lidt. Eventuelt spørg en der har lidt erfaring med at bygge en Auto gunshop.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke se nogen grund til at tilføje moneypots, da de fleste med en manuel gunshop bare bruger en prop med hul i, og sætter noget glas. Det ser ud til at virke helt udemærket. Samtidig tror jeg moneypots ville blive brugt sjældent.

 

Jeg er helt sikker på at en inde på serveren enten vil sælge eller hjælpe med en gunshop for en lille sum penge. Hvis folk ikke har, kan jeg hjælpe på søndag ellers kan du bla. Se nogle e2'er her:

 

Guide til opsætning lavet af CasperDK: 

Guide: 

1. Find Expression 2 inde under wire i Q menuen

2. Kopier koden ind i e2, gem og sæt chippen et sted. 

3. Spawn en EGP v3 Screen og wire e2'en og skærmen sammen

4. Sæt en User og en Ranger til hvert våben du sætter ind.

5. Wire nu Ranger og Useren sammen med chippen (Husk at wire dem efter rækkefølgen på våbene på skærmen. Rækkefølgen er Lodret. 

6. Done, og klar til brug. 

Venligst ikke fjern mit navn fra skærmen! Tak. 

 

 

1 

 

2 

3 

 

 

Sorry for off-topic men: "Det er efter min mening for svært at lave en auto gunshop." 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.