Hop til indhold
Stavox

[Solved] Regler for politi


Recommended Posts

(Opslaget er rykket fra 'Generel diskution' til 'Forslag')


Det fremgår ikke direkte i reglerne, men hvilke regler er det som specifikt gælder for politiet mht. at bygge? Det er lidt uklart i reglerne. "Du må ikke eje døre/base"

 

Jeg er med på at man må bygge i PD, men er det også tilladt andre steder? Grunden til jeg spørger er, at mig og  @Greenberg har leget lidt med idéen om at lave et hittegodskontor og et arresthus! Som jeg forstår det, må vi ikke eje døre? Men det står intet om at bygge en base af props (uden af eje døre)? 

 

Det kunne ihvertfald skabe en helt helt helt masse fedt RP, hvis politiet måtte bygge fx. Arresthus, hittegodskontor, politiskole, køreskole osv!

 

Jeg kunne foreslå at politiet måtte bygge ting der har relevans for deres arbejde - fx ovenstående?

Start gerne en diskussion i kommentarerne, om hvad I synes reglerne burde være? (Smider evt. en Poll op senere hen)

Link til kommentar
Del på andre sites

For lige at bringe forslaget til live igen, har jeg for nu lavet følgende ændringer:

Fjernet fra reglerne:

Du må ikke eje døre / base.

Tilføjet til reglerne:

Du må gerne anvende andre faciliteter end politistationen til dit arbejde - f.eks. huse o. lign. Dog skal du ikke være politi når du bygger / indretter disse.

 

Jeg har intet imod som sådan at man bruger et hus til diverse opgaver. Det meningen var med den tidligere regel, var at understrege, at vi ikke vil have du ejer et hus til privat brug.

Hvad angår byggeri af sådanne huse / base / arresthuse og hvad ellers, tænker jeg sagtens at det er muligt uden at være politi imens. Så for at der ikke bliver for meget politi der bruger deres tid på at bygge, og derved optager jobslots, må man gøre dette som et andet job. Når man så er færdig, kan man skifte og anvende det.

 

Du nævner arresthus. Jeg talte med Simon og Dave i forbindelse med dette, og vi kom frem til, at jeg evt. gør det muligt for indsatslederen at sætte jailpositioner - som bliver fjernet når han skifter væk igen. Dette vil åbne op for diverse byggerier / fængsler. Hvad tænker du?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DyNATO said:

 

Du nævner arresthus. Jeg talte med Simon og Dave i forbindelse med dette, og vi kom frem til, at jeg evt. gør det muligt for indsatslederen at sætte jailpositioner - som bliver fjernet når han skifter væk igen. Dette vil åbne op for diverse byggerier / fængsler. Hvad tænker du?

Kan det ikke blive abuset?

 

Altså f.eks ved at sætte det i spawn, eller et andet sted hvor de bare kan gå frit.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Marcuss said:

Kan det ikke blive abuset?

 

Altså f.eks ved at sætte det i spawn, eller et andet sted hvor de bare kan gå frit.

Tænker i den forbindelse enten at gøre så alt politi - eller bare staff - kan se hvor de er sat og evt. gøre det muligt permanent at udelukke en fra et job hvis dette sker.

Der vil selvfølgelig komme krav til, hvad faciliteter der skal huse anholdte personer skal indeholde. Evt. gøre så politiet selv (ved flertal) kan demote indsatslederen.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, DyNATO said:

Tænker i den forbindelse enten at gøre så alt politi - eller bare staff - kan se hvor de er sat og evt. gøre det muligt permanent at udelukke en fra et job hvis dette sker.

Der vil selvfølgelig komme krav til, hvad faciliteter der skal huse anholdte personer skal indeholde. Evt. gøre så politiet selv (ved flertal) kan demote indsatslederen.

Du kunne evt. Gøre sådan at der er nogle steder hvor man ikke kan sætte det fx spawn areal bilhandler og vej 

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutes ago, DyNATO said:

Tænker i den forbindelse enten at gøre så alt politi - eller bare staff - kan se hvor de er sat og evt. gøre det muligt permanent at udelukke en fra et job hvis dette sker.

Der vil selvfølgelig komme krav til, hvad faciliteter der skal huse anholdte personer skal indeholde. Evt. gøre så politiet selv (ved flertal) kan demote indsatslederen.

DyNATO.. Der kan vi bruge Oqsuducks forslag og så sige, at de 3 højeste ranks ville kunne sætte jailposition, på den måde ville det blive mindre misbrugt, og så der ville så være endnu mere at gå efter ( Hvis man basere ranks efter antal timer spillet som Politibetjent )

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, SimoN said:

#AutoDemoteSystem 

DyNATO kunne gøre så du skulle bevæge dig, før det talte.

Hvad så hvis man holder ved en fartmåler eller lign.? Så vil vi jo holde stille og så vil vi jo ikke få tid fra det?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, maxx0758 said:

Hvad så hvis man holder ved en fartmåler eller lign.? Så vil vi jo holde stille og så vil vi jo ikke få tid fra det?

Bliver du kicked fordi du laver e2 ? Der bliver du også regnet som afk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.