Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Requnts - Blomme :D


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:82394429

Hvorfor skal du unbannes: Lad mig sige en ting først Udskyld, jeg RDA en masse folk og jeg har fortort det, jeg vil sygt gerne ind og spiller Rigtiget RP i forhold til andre servers,  her i gmod

 

Jeg vil mega gerne ind og spille med min venner, Det er lidt nederne når jeg sidder i et call men mine venner og de hygger sig uden mig 😞 ved godt det er min engen Skyld.

 

Tak for de i læste min Uban Requns 

Håber jeg får Unban. ps vis jeg er dårlig til at stave er jeg Ordblind

Mvh Blomme ;D 

 

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, ❤ ★ Blomme ★ ❤ skrev:

Kan godt se det er nået lort

Men jeg er blevet meget mere Moden en før 😉

Lover jeg andrig gør noget linde

Og vis jeg bliver sur går det ikke ud over serveren igen

Jeg vil godt give dig en chance, men synes at det skal være på prøve unban i 10 dage. Det er trods alt 6 måneder siden, at du blev banned. Sørg for at få læst op på reglerne.

.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.