Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på DoktorDim og Fråder Jens


Sir Meliodas

Recommended Posts

Dit ingame navn: Sir Meliodas

Staff ingame navn: Fråder Jens og DoktorDim

Dit steamid: STEAM_0:0:122589766

Staff steamid: DoktorDim: STEAM_0:0:127515814 og Fråder Jens: STEAM_0:1:88681354

Forklar situationen:

Ja som sagt i titlen. Det hele starter ved det der med testprintere. Jeg kommer forbi et hus og ser at der står bygger men alligevel ser jeg også en printer. Jeg tilkalder straks en admin og som jeg er så heldig så får jeg Fråder Jens. Jeg vælger og forklarer ham det men så begynder han og sige man godt må have printere hvis man bruger dem som testprintere. Det synes jeg selvfølgelig lyder dumt hvis man kigger på reglen 3.4 (Sekundet du har et byggeskilt er printere, våben eller andre RP-genstande ikke tilladt (du må gerne have din egen bil i din base) - du må gerne bære våben selv.) så jeg vælger og spørge ham hvor det står i reglerne man må. Han finder aldrig svar til mig selvom jeg gav ham det. Han bliver til sidst forvirret og ved ikke hvad han skal gøre så han beder Doktor Dim om at komme. Jeg vælger og forklarer ham det og pludselig bliver jeg jailet hvor jeg spørger om hvorfor jeg bliver jailet. Han vælger at svarer "Du spilder vores tid, man må godt, admins ord er lov" og jeg bliver efterladt uden en forklaring på hvorfor. Jeg forstår ikke hvordan man kan være så ligeglad med en case som DoktorDim var. Han gad ikke og argumentere for hvorfor man måtte have testprintere men virker som han bare vil væk fra casen igen så han laver den nemme og giver mig jail. Jeg ved godt det ikke blev så lang en forklaring men det var pretty much hvad der skete.

Bevis: Jeg ved ikke om det kræver bevis men jeg kan smide en video hvis der bliver bedt om det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Sir Meliodas .

FråderJens spørger om jeg lige kan komme og hjælpe ham. Jeg kommer over hvor jeg ser dig stå, og snakke med FråderJens om man ikke må have testprintere, hvilket man godt må, hvis ens formål er at teste med dem. Det forstår du intet af og du forsætter med at diskuttere. Det gider jeg ikke at spilde min tid på, så jeg jailer dig 300 sekunder, for at stå og spilde vores tid.


Der er ingen grund til jeg står, og argumentere for hvorfor man gerne må have testprintere, når FråderJens lige har gjort det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DoktorDim skrev:

Hej @Sir Meliodas .

FråderJens spørger om jeg lige kan komme og hjælpe ham. Jeg kommer over hvor jeg ser dig stå, og snakke med FråderJens om man ikke må have testprintere, hvilket man godt må, hvis ens formål er at teste med dem. Det forstår du intet af og du forsætter med at diskuttere. Det gider jeg ikke at spilde min tid på, så jeg jailer dig 300 sekunder, for at stå og spilde vores tid.


Der er ingen grund til jeg står, og argumentere for hvorfor man gerne må have testprintere, når FråderJens lige har gjort det.

Jeg vil bare have svar på hvorfor man må da han tydeligvis ikke gider og give mig det men det eneste han siger er "DET MÅ MAN GODT"

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sir Meliodas skrev:

Jeg vil bare have svar på hvorfor man må da han tydeligvis ikke gider og give mig det men det eneste han siger er "DET MÅ MAN GODT"

FråderJens havde stået og forklaret dig, at man gerne måtte, så der var ingen grund til jeg kom og forklarede det igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DoktorDim skrev:

Det mener er jeg ret så sikker på ikke skete. Igen FråderJens forklarede dig, at du gerne måtte have testprintere, og så en grund som jeg ikke 100% husker.

Han forklarede mig at man måtte have testprintere hvis man havde byggerskilt men han forklarede mig ikke hvorfor eller hvor henne det står i reglerne

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Sir Meliodas
Jeg siger at man godt må have testprintere da formålet med dem ikke er at tjene penge men at teste dem og desuden er det også en level 1 printer
Jeg siger til dig i 5-6 minutter at man gerne må da jeg spurgte Mikkelzj fordi jeg sad på discord med ham samtidigt.
Så kan ikke se hvorfor staff klage er nødvendigt

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, FråderJens skrev:

Hej @Sir Meliodas
Jeg siger at man godt må have testprintere da formålet med dem ikke er at tjene penge men at teste dem og desuden er det også en level 1 printer
Jeg siger til dig i 5-6 minutter at man gerne må da jeg spurgte Mikkelzj fordi jeg sad på discord med ham samtidigt.
Så kan ikke se hvorfor staff klage er nødvendigt

Fordi at i giver mig ingen beviser på man må. Jeg er med på at admins ord er lov men du giver mig ingenting og arbejde med.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DoktorDim skrev:

Vi skal ikke give dig nogen beviser, du skal bare høre efter hvad vi siger 🙂

Undskyld skal bare lige bukke mig for det svar. Så fordi du er admin så lige meget om du fyrede det dummeste lort af skal jeg bare høre efter for jeg er bare en spiller uden rank så jeg kan smutte hvis jeg ikke gør præcis som i vil have mig til.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sir Meliodas skrev:

Undskyld skal bare lige bukke mig for det svar. Så fordi du er admin så lige meget om du fyrede det dummeste lort af skal jeg bare høre efter for jeg er bare en spiller uden rank så jeg kan smutte hvis jeg ikke gør præcis som i vil have mig til.

Du har lov til at spørge om det nu kan være rigtigt, men når vi er 2 der står og fortæller dig det, så tænker jeg ikke du har noget og skulle have sagt. Self. hvis du sagde en anden staff har sagt det, så kan jeg godt forstå det, men det var ikke det der skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, DoktorDim skrev:

Du har lov til at spørge om det nu kan være rigtigt, men når vi er 2 der står og fortæller dig det, så tænker jeg ikke du har noget og skulle have sagt. Self. hvis du sagde en anden staff har sagt det, så kan jeg godt forstå det, men det var ikke det der skete.

Så fordi jeg kommer med gode argumenter for hvorfor jeg har ret i min sag så har jeg ikke noget at skulle have sagt.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Sir Meliodas skrev:

Så fordi jeg kommer med gode argumenter for hvorfor jeg har ret i min sag så har jeg ikke noget at skulle have sagt.

Du kom med de augmenter: "Det står i reglerne!". Vi fortæller dig så, at det er fint det står i reglerne, men man må altså gerne, hvis man bruger dem som "test-printere". 

Link til kommentar
Del på andre sites

Admins ord er ikke "lov". Det her er ikke nogen Minecraft server.

 

Jeg ser umiddelbart ikke nogen grund til at jaile en spiller, der kalder admin på noget som i følge de nedskrevne regler, ikke er tilladt. Selvom at vi så generelt tillader "testprintere", så kan jeg sagtens se at det giver god mening for en spiller at stille spørgsmål til det, da det jo direkte modstrider de nedskrevne serverregler.

 

For mig er det logisk, at hvis man får at vide af en admin, at man gerne må have printere til at teste med, at man så stiller spørgsmål til det, da det jo som sagt direkte modstrider reglerne.

Dog er det på samme måde også logisk for mig, at vi tillader testprintere/testvåben, da det godt kan være nødvendigt at teste ens bank, gunshop osv.

Generelt siger vi jo til spillere, at man gerne må have testprintere, men da det ikke står i reglerne, og at der faktisk derimod står det omvendte, kan jeg godt se hvordan det kan skabe forvirring, når en staff kommer og modsiger reglerne.

Jeg ser intet problem i at man derfor beder adminen om at forklare sig, da det jo som sådan ikke burde være tilladt, hvis altså at man følger de nedskrevne regler.

 

Fra mit synspunkt fejler FråderJens' håndtering af sagen intet, da han vælger at give sagen videre, fordi han er usikker på reglen, hvilket jo igen er forståeligt, da vi generelt tillader noget, som er imod reglerne.

 

Jeg får dog lige snakket med DoktorDim omkring håndteringen af sagen, for at sikre mig at lignende behandling ikke opstår igen.

Jeg tilføjer lige en regel omkring testprintere, når jeg lige får tid, så vi kan undgå fremtidig forvirring.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.