Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


Moeller

Recommended Posts

Ingame navn: Moeller
SteamID: https://steamcommunity.com/id/Mamojo/
IRL fornavn: Mads
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Nej, har ikke været admin eller lignende på nogen servere. synes bare det kunne være spænende at prøve at hjælpe folk på stavox. siden jeg har spillet der længe.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: er god social, og til at formulere mig selv. synes jeg da selv. og jeg har løst til at hjælpe folk, og bruge tid på det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg har ingen erfaring med det, men vil meget gerne lære det.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg synes jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt, jeg bruger min mic, når det er noget relevant at sige til folk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har mulig hed hele ugen, ud over (mandag, tirsdag og nogen weekender) i hverdagende kan jeg være på fra 16:00 til 21:00 Ca.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: spiller meget på serveren og synes det er spændende at lære nye ting omkring spillet. jeg hygger mig meget med at spille der inde, og vil gerne kunne gøre noget godt for at hjælpe problemerne der inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.