Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tablet hjemmesider!


Emoyly

Recommended Posts

Hej allesammen!
Nu har vi jo i lang tid haft vores rigtigt fine lille tablet in-game, hvor man kan bruge apps og browse hjemmesider.

Jeg kunne godt tænke mig at vi havde nogle flere sjove hjemmesider, da der ikke lige nu er super mange. Liste over sider der allerede eksisterer

 

Så hvis du har en ide til en hjemmeside, eller gerne vil lave en hjemmeside til tabletten, så smid endelig gerne en kommentar herunder, eller send mig en pm på forum.

 

Hvis du gerne vil lave en side, men ikke ved hvordan at du laver en, kan du eventuelt lave den i et program som Webflow.

Webflow kræver at du har et premium abonnement for at kunne eksportere din side, men du kan bare "showcase" siden, så jeg kan gå ind og eksportere den.

 

  • Sjovt 1
  • Brugbart 2
Link til kommentar
8 timer siden, Guzern skrev:

Genvej til Dashboard/forum?

EDIT: Evt. for at gøre det nemmere, bare lave det en knap til at åbne det i steamoverlay, ligesom med musehjulet i scoreboard.

Nej. Vi skal ikke have forum eller dashboardet ind i tabletten.

Tabletten er til RP-relaterede ting, så det bliver lidt for meta.

Link til kommentar
7 minutter siden, Emoyly skrev:

Nej. Vi skal ikke have forum eller dashboardet ind i tabletten.

Tabletten er til RP-relaterede ting, så det bliver lidt for meta.

oh..... Nu føler jeg mig dummere end jeg er normalt...

 

Hvad med lidt funktionalitet til Taxaen? Den bliver mest brugt til at få folk FRA spawn(og CDM i)

Så hvis nu der også var en Taxa app, der fungerer på det helt samme princip som Mekaniker appen. Du skriver hvor du er, også kommer der en taxa. Problemet med den er dog det her = ''CASE - besked admin taxa kommer ikke''

Det kan løses ved et sted at skrive, at det ikke er pligtigt for Taxachaufføren at køre derud, hvis han for eksempel ikke vil gennem roadblocken, eller er jail.

 

Kort sagt, lav en app der kan det samme som mekaniker appen, men den tilkalder Taxaer i stedet.

Redigeret af Guzern
  • Zing! 1
  • Sjovt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
7 minutter siden, Guzern skrev:

oh..... Nu føler jeg mig dummere end jeg er normalt...

 

Hvad med lidt funktionalitet til Taxaen? Den bliver mest brugt til at få folk FRA spawn(og CDM i)

Så hvis nu der også var en Taxa app, der fungerer på det helt samme princip som Mekaniker appen. Du skriver hvor du er, også kommer der en taxa. Problemet med den er dog det her = ''CASE - besked admin taxa kommer ikke''

Det kan løses ved et sted at skrive, at det ikke er pligtigt for Taxachaufføren at køre derud, hvis han for eksempel ikke vil gennem roadblocken, eller er jail.

Det er da en skide god ide!

  • +Rep 1
Link til kommentar

1. Ide. Nu kan jeg godt lide det med hjemmesider men der nu kun 3 så jeg tænkte, hvad med at lave noget tetris, jeg mener hvem kan ikke lide noget tetris? og så kunne man lave high score og andet gøgl til.

 

2. Ide. Måske kunne man også lave noget hvor man kunne sælge weed til folk over appen ved at man måske bestiller det til en adresse eller lig.n. og så kan de komme ned med det ik? Og så ved jeg ikke så kan politiet vel se hvem der sælger weed og arrest dem hvis man ser dem så bliver man også sådan lidt forsigtig med når man skal ud og sælge. Jeg ved ikke helt hvad jeg tænkte mig men noget i stil med at man kunne lægge en pris ud og hvad man solgte af weed og så kunne de jo bare kontakte en over hjemmesiden.

 

3. Ide. Så tænkte jeg også lidt på det med hotelbestyrer. Hvad med og lave en app til ham han er jo kun en ikke? Måske ikke en app men en hjemmeside hvor man kan bestille værelse til og pris. Så kan hotelbestyren se hvem der har købt værelser og tilføje dem til døren eller sådan noget ik? 

 

 

Redigeret af Sir Meliodas
Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.