Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - LORS


\\LORS//

Recommended Posts

 

 

STAFF ANSØGNING LORS

 

 

 

Ingame navn: LORS

 


SteamID: STEAM_0:1:50424190

 


IRL fornavn: Simon Christensen

 


Alder: 16 år fylder 17 d. 28/3-19

 

 

 

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

svaret er meget enkelt, ja det har jeg. vil i gerne have en begrundelse? super her kommer den. Jeg startede jo i minecraft verden og blev staff og havde også en server med mange spillere inde på med min fætter. jeg droppede det så efter noget tid og gik så over til det meget populære spil CS:GO og det var sådan jeg startede på det hele med administrative jobs. Men ja jeg kom til spillet CS:GO. I CS:GO blev jeg admin på 2 servere hvor jeg efter 1 1/2 cirka blev jeg demoted men inderst inde kunne jeg godt mærke at jeg var utrolig glad for at jeg kunne hjælpe folk med deres problemer eller hvis de nu snød 🙂. men efter jeg så blev demotede tabte jeg sq lidt lysten til at spille CS:GO og slettede spillet. Jeg holdte en pause og blev så introduceret ind i gmod af min ven nizalim. Jeg blev så besat af stavox ind til jeg faktisk også gik død i det for omkring 2 måneder siden også blev jeg staff på flexusRP hvor jeg har været staff i 3 måneder. så synes selv jeg har de erfaringer med de administrative jobs da jeg kan nærmest alt om gmod det dejlige spil. Men har nu valgt at tage mig sammen igen og begynde at spille på stavox igen efter en god pause, men det var så de erfaringer jeg har haft så synes selv jeg har styr på de jobs og har haft mange af dem og er god til dem.

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes selv jeg skal være en del af staff teamet pga jeg har haft de erfaringer med de administrative jobs og derfor synes JEG selv at jeg er egnet godt til at være en del af staff teamet.

jeg skal være en del af staff teamet pga jeg er den galde dreng der bare godt kan lide at spille computer.

jeg synes jeg skal være en del af staff teamet pga jeg netop har bevist at jeg godt kan opføre mig ordenligt med andre folk og ikke svine dem til eller på andre måder.

jeg synes jeg skal være en del af staff teamet pga jeg ikke har haft en RIGTIG straf i laaang tid selvom jeg har spillet på serveren i godt stykke tid.

jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg snakker godt med ALLE, NÆSTEN ALLE folk og de fleste kender mig nok godt til at de ved jeg er en sjov og cool person både inde i spillet og ude af spillet.

jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg har taget mit spil meget seriøs efter jeg blev afvist sidste gang jeg lavede en ansøgning og jeg er nu klar til at bevise at jeg godt kan spille spillet uden at fucke andre op.

jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan lytte til begge parter i en case hvor jeg kan se fra alles synsvinkler og det kan godt være mange siger det i sin staff ansøgning men jeg kan sq finde ud af det og ikke det der med at lyve overfor andre.

jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg nemlig kan holde mit hoved koldt under de mest pressede situationer selvom de vælger og råbe mig op i hovedet også selvom der er flere i samme case og de snakker i munden på hinanden.

jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan tage kritik fra både staffs men også for de helt normale spillere hvis jeg laver en fejl som nu er menneskeligt som alle laver, så kan jeg tage det til mig og bruge det til meget.

jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan tage ansvar overfor både staffs men ikke mindst spillere også selvom de ikke lytter efter kan jeg godt sætte dem på plads.

jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan være på cirka 6 ud 7 dage i ugen.

jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg synes selv jeg er rigtig moden af min alder at gøre da jeg ikke er en person der er igang med at fucke mit liv op men er igang med at opbygge mig en fremtid og min karriere.

 

 

 

 

Jeg føler selv også at jeg kvalificeret grundet:

- Jeg vil altid tage cases før mit RP spiller ind.

- Jeg kender reglerne selvom jeg har haft nogle straffe men har dem ikke mere. 🙂 

- Er altid positiv overfor de fleste.

- Er altid ærlig overfor alle.

- Jeg holder altid hovedet koldt under pres.

- Jeg lytter til begge parter i en case.

- Straffer både bekendte spillere og ubekendte spiller ligedan. 

- Lytter altid til hvad andre staffs de siger til mig.

- Kan tage ansvar overfor hvem som helst.

- Deltager til de fleste staff møder som jeg kan.

- Er aktiv 6 ud af 7 dage i ugen.

- Er meget moden i min alder at være.

- Er altid glad selvom jeg har en lorte dag.

- Har en god personlighed.

 

 

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja som sagt har jeg jo være staff på FlexusRP og derefter kender jeg ALLE commands, så svaret er ja. Men hvis jeg ikke kan huske alle kan man jo altid lære dem nemt ug hurtigt 🙂 

 

 

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

 

ja jeg synes selv jeg er meget god til at formulere mig skriftlig såvel som mundtlig. jeg elsker at bruge min mikrofon selvom den ligepludseligt er blevet meget lav i spillet forstår det ikke rigtig men ja elsker at bruge den og bruger ikke andet end den bruger ikke så meget mit tastatur fordi jeg har en mikrofon men hvis det bliver nødvendigt kan jeg sagtens bruge begge dele da.

 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 13:30-18:00

Tirsdag: 13:30- 18:00

Onsdag:13:30 - 22:00

Torsdag: 13:30- 22:00

Fredag: 13:30- XX:XX(Fri)

Lørdag: XX:XX - XX:XX(Fri)

Søndag: XX:XX - XX:XX(Fri)

 

men i weekenden er jeg for det meste på ret meget da jeg godt kan lide at bruge min weekend på at hygge mig og spille computer 🙂 

udover har jeg også et arbejde i det dejlige sted Jem&fix #sellout men der arbejder jeg self også nogle gange 🙂 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

har lige lidt ja. jeg er startet på 1.HF nu og er fuldt i gang med at lære alt muligt. ellers ikke andet at jeg  🙂 

 

 

 

 

Tak fordi du læste min ansøgning.

Er meget glad for du brugte din tid fornuftig.

Held og lykke med jer andres ansøgninger.

LORS.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, The Nation✓ skrev:

+REP 

Mega flink 

kan sit RP 

ville være en god staff

 

Held og lykke 

 

//Nation

Tak skal du have 🙂 

6 minutter siden, Fischer1 skrev:

+REP

-Skide flink gut

-Kan reglerne

-Erfaren staff


Held og lykke! 😄

Tak skal du have 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har ikke været særlig meget online, vil nok vente med ar ansøge til nære gang og i mellem tiden være aktiv på Stavox

Du er en flink person 

Du har styr på de fleste regler af hvad jeg har observeret dog burde du læse dem igen eftersom der er kommer et par tilføjelser hist og her

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Du har ikke været særlig meget online, vil nok vente med ar ansøge til nære gang og i mellem tiden være aktiv på Stavox

Du er en flink person 

Du har styr på de fleste regler af hvad jeg har observeret dog burde du læse dem igen eftersom der er kommer et par tilføjelser hist og her

Har dog været inde nogle gange nok på de tider hvor vi begge ikke er inde🤔har dog stadig styr på reglerne Da jeg stadig er online på forum. Men tak😊

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Vladmir Putin skrev:
  • Du laver noget godt rp! 🙂
  • Du er super flink!
  • God gammel spiller.

Eneste er det med jeg ikke har set dig online i lang tid. 🙂 Jeg tror på at du vil spille hvis du bliver staff og derfor er det stadig et stort:

+Rep

tak skal du godt nok have 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.