Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bedre RP mindre Case.


Zork

Recommended Posts

Hej Stavox.

 

Jeg synes det kunne være fedt hvis man blev usynlig i case altså både staff og spiller sådan de kun kan se hinanden, men ingen andre kan. Jeg synes nemlig det ødelægger en del RP at der hele tiden flyver staffs rundt med spiller biler osv, men det kan da være det kun er mig. Staffen skal også have mulighed for at skrive "/usynlig navn" (eller noget andet)  HVIS HAN ER I CASE det ville han kunne bruge til cases med andre end kun ham som kalder og staffen. 

 

Håber det kommer i fremtiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

!cloak 1

 

''OH SE! DER KOMMER EN MAGISK FLYVENDE MAND MED EN STRÅLE I RØVEN''

we no zypress

 

 

Ye. Det er lidt mærkeligt. Så skulle det jo laves sådan at staff, samt alle de objekter/spiller han rører ved, også er usynlige. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Guzern skrev:

!cloak 1

 

''OH SE! DER KOMMER EN MAGISK FLYVENDE MAND MED EN STRÅLE I RØVEN''

we no zypress

Har aldrig spillet på Zypress så jeg vidste ikke de havde noget i den stil.

 

Men jeg tænker også at din physicgun skal være usynlig og såvel også isolere lyden.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, TacoCat :D skrev:

But why tho? Hvilke cases ville der komme færre af? I al den tid jeg var staff har jeg aldrig oplevet folk har kaldt admin, fordi andre var i case.

hvis han må være i case, SÅ VIL JEG OGSÅ!!!!!11!!!!1

 

but for real.

tror ikke det ville være special nødvendigt. Det hjælper allerede meget at folk kan se at en staff er i gang med at fikse en ting, så behøver mange ikke at kalde på det samme. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.