Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban-request -


Bot Mads

Recommended Posts

Ingame name: Maaads

Vedkommendes navn: Tror Launuex

Dit Steam ID:  STEAM_0:1:105769069

Vedkommendes Steam ID: STEAM_0:1:82371805

 

 

Hej Stavox.  Her for en 2 timer siden joinede, jeg stavox og der hvor jeg kommer en sidder mig og min ven skal til at base sammen så kommer der en og mugger min ven i spawn og så min ven kører væk og så der efter siger han han laver sit mug om til at jeg bliver mug fordi han flygtede min ven. Og så går han bare med guns hele tiden og bliver ved med at skyde på os - Mass RDM Efter det warranter mig og min ven ham fordi vi er pulle og så bliver han sur og vælge at Propkille mig og min vens bil Han blev ved med at prop bilen så alle døde på serveren han blev ved og ved med at prop abuse selvom jeg sagde jeg havde Optaget. Og imens jeg sagde i min bil propkillede han den også så jeg døde når jeg sad i bilen. Han har og så smidt den ud over mappet 

 

                                                                                                                                                 BEVISER

 

 

ALLE MIN BEVISER ER DVS BLIVET SLETTET EN GRUND Jeg skal nok se om jeg kan finde dem snart som muligt ellers min ven IsspeedyYoodneed Laver og så en request om det hvor han har beviser

 

 

Det var min ban-request 

Mads ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.