Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mere kreativitet på tabletten


Kurdi Hurdi

Recommended Posts

Ohøj Stavox!

 

Min ide går ud på at man skal på en eller anden måde, kunne lave sine egne ting på tabletten.

For eksempel:

  • som hvis man læge og har sin lille læge forretning, men man vil gerne komme mere ud til folket, så man sætter sin lille hjemmeside/app op på tabletten og adverter at folk nu kan bruge tabletten hvis der er brug for hjælp, eller andet.
  • Eller en mekaniker der gerne vil fortælle folk hvilke biler han har.

 

Jeg ved ikke om det her ville være en mulighed, men hvis det er, så kan jeg forestille mig en hel masse kreative ideer.

Så det var min ide håber også der er andre der har samme tanke, og syndes at der kunne komme en masse gode ting ud af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er en super fed ide, og også noget vi har snakket om...

Det er nok noget vi vil tilføje på et tidspunkt, men det er bare super kompliceret at lave på en ordentlig måde.

Det er klart noget vi ønsker at tilføje, men det kommer til at lave meget tid at lave, og det er ikke noget man skal forvente udkommer lige foreløbigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.