Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning RolfDk


RolfDk

Recommended Posts

Edit:

Ingame navn: RolfDk fuckt stemme
SteamID:STEAM_0:1:89838566
IRL Navn: Rolf    
Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været moderator herinde på stavox før i ca en måned. Så har jeg også været Admin inde på CasperDK's gamle server

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:I skal vælge mig som moderator fordi som sagt har jeg været mod herinde før jeg har gjort mig bedere venner med mange af player'sne siden sidst jeg var mod. Har en god forståelse af folk's forklaringer og er ikke en utolmodig dreng som bare ville have admin chasesne overstået så hurtigt som muligt og bare giver en random strtaf til ham jeg tror er skyldig

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Jeg kender alle ULX commands både dem i har lavet selv som de der "!scene" og "visdeath"

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Jeg snakker dansk flydende, og jeg har mic, jeg bruger ikke andet end mic når jeg kommunikere med andre folk fordi dov har jeg ikke tolmodeighed til at skrive med folk (og det er en af de eneste ting jeg ikke har tolmodighed til)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg kan ikke være på om mandagen fra klokken 16:30-18:30 fordi jeg er til fodbold og heller ikke Tirsdag kolkken 15:50.18 Fordi jeg er til talent træning i Karate heller ikke Onsdag fra når jeg kommer hjem fra skole til klokken 17:30 fordi når jeg kommer hjem fra skole skal jeg gå med aviser og derefter til karate. Ellers kan jeg være på andre dage udover måske i weekenden hvis der er en fodbold kamp så tager jeg jo self til den. Og måske kommer jeg først på kl 1 om weekenden fordi jeg sover længe der

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:Ikke andet end jeg er en glad dreng på 13 som elsker at bruge min fritid som jeg nu gar til at Game og spille herinde på stavox. Jeg har gjort mig den fritid at øve mig på at ikke snakke grimt til folk og så er lykkedes godt (syntes jeg selv). Jeg er stortset venner med alle de staff som nu gidder mig. Jeg har cdm'et mange men det er fordi jeg generalt bare er dårlig til at køre i spil hvor man kan køre bil. Håber inderligt at jeg bliver valgt ud til staff. Kh Rolf <3

Link til kommentar
Del på andre sites

"Jeg snakker heletiden med Casper, så hvis jeg er itvivl kan jeg spørge ham"

Tænker det ville være smartere at spørge en Staff?

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator: Der skal du ikke skrive hvornår du kan være på, det har vi et andet spørgsmål til.

 

Held og lykke med din ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep

 

Du er sådan set flink nok, kan reglerne og alt det der. Men lige for tiden tror jeg (og jeg mener det dybt seriøst) at din stemme vil påvirke dit arbejde som staff. Jeg ville ikke selv kunne tage en moderator/admin seriøst hvis hans stemme flækkede hele tiden. Du har det også med at fjolle ret meget rundt.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Du er meget flink og håndterer ting meget neutralt, derfor er du et meget oplagt valg som staff.

Dog er jeg enig med Metro

12 minutes ago, Metro said:

Jeg ville ikke selv kunne tage en moderator/admin seriøst hvis hans stemme flækkede hele tiden. Du har det også med at fjolle ret meget rundt.

 

;)

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, Metro said:

Neutral rep

 

Du er sådan set flink nok, kan reglerne og alt det der. Men lige for tiden tror jeg (og jeg mener det dybt seriøst) at din stemme vil påvirke dit arbejde som staff. Jeg ville ikke selv kunne tage en moderator/admin seriøst hvis hans stemme flækkede hele tiden. Du har det også med at fjolle ret meget rundt.

Tja det med at fjolle rundt kan jeg jo lave om på ligesom jeg jo gjorde før. Men det med min stemme tror jeg du har ret i men det skal vel ikke påvirke om jeg kan blive staff eller ej.det går jo over på et eller andet tidspunkt og lige for tiden er det ikke såååå slemt som det var i starten

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Jan T said:

+Rep

 

Du er meget flink og håndterer ting meget neutralt, derfor er du et meget oplagt valg som staff.

Dog er jeg enig med Metro

 

;)

 

6 hours ago, Metro said:

Neutral rep

 

Du er sådan set flink nok, kan reglerne og alt det der. Men lige for tiden tror jeg (og jeg mener det dybt seriøst) at din stemme vil påvirke dit arbejde som staff. Jeg ville ikke selv kunne tage en moderator/admin seriøst hvis hans stemme flækkede hele tiden. Du har det også med at fjolle ret meget rundt.

Altså jeg er da ked af at i syntes at min stemme er så frygtelig, at jeg bliver nød til at vente for at det går over også selvom det ikke er så slemt som det har været i starten men jeg respektere det jeg syntes også selv at det er fucking nederen at det skal ske for mig allerede som 13 årige men jeg respektere jeres konstruktive kritik

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, RolfDk said:

det er fucking nederen at det skal ske for mig allerede som 13 årig

 

Tro mig Rolf, der er intet galt i at den går i overgang allerede som 13 årig. Jeg fik selv i en ung alder svingende stemme, og endte ud med stemme som ofte kommenteres på, fordi den er lidt for dyb..

 

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Willy said:

 

Tro mig Rolf, der er intet galt i at den går i overgang allerede som 13 årig. Jeg fik selv i en ung alder svingende stemme, og endte ud med stemme som ofte kommenteres på, fordi den er lidt for dyb..

 

Held og lykke!

Det er jeg virkelig glad for du siger


Og tak 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg tror hvis man lige venter et par uger, vil hans stemme være noget bedre!

Er det virkelig ikke lige meget med min stemme? Altså... Det er da ikke så slemt som det var i starten jeg kunne jo ikke sige en sætning på fem ord uden den knækkede tre gange nu er det en sætning med ti ord og min stemme knækker kun en gang jeg skal bare lade være med  at tale så højt så ligger man ikke rigtigt mærke til det #fuckLogic

Link til kommentar
Del på andre sites

For HElvede Rolf! Du er meget aktiv, og har været en del af staff teamet en gang, dvs. Du ikke er uviden omkring vores commands, og regler. Synes det er lige meGET, hvordan din stemme er pt den skal nok blive god igen forløbig. 

 

+rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.