Hop til indhold
Stavox

[Solved] Banned pga spørgsmål


Briee

Recommended Posts

Blev banned pga jeg stillede et spørgsmål i OOC om hvor man kan sælge weed, Brem(noget i den stil) skriver så at jeg burde skrive det i advert, og han bliver ved med at sige jeg skal skrive det i advert, det ender med at jeg bliver kicket(af creaMY) jeg joiner igen pga jeg vil spille vidre, sprøger så hvordan det kan være jeg bliver bandet for grimt sprog uden jeg har skrevet noget som helst "Grimt". bliver så bannet 

Link til kommentar

Du fik ufattelig mange chancer, og hvis vi havde givet dig et jail havde du bare blevet ved.

 

Vi sagde til dig at det er Meta Gaming at spørge hvor man sælger sit weed i OOC.

Og det forstod du ikke en brik af, og selvom jeg advarede dig med ban, var du bare fuldstændig ligeglad.

Derfor tænkte vi lidt at du ikke havde en interesse i at spille på serveren.

 

Virkelig mange skrev også at du skulle til at tage dig sammen, men du blev ved.

Forstår virkelig ikke hvorfor du bliver ved enda efter et kick.

 

Men jaja. Sådan går det jo bare. 

Link til kommentar

Hej med dig.

 

Det er korrekt at du bliver kicked fra serveren. Du har igennem en længere periode skrevet nedladende til andre spillere og Staff i OOC, jeg giver dig MANGE chancer til at stoppe!, men du blev ved lige indtil jeg kickede dig. Du joinede serveren kort efter igen og begyndte derefter at skrive det samme som før jeg kickede dig. Både Bims og Jeg (creaMY) gav dig gentagende chancer til at stoppe men igen, du blev ved! - Dermed bannede Bims dig fra serveren, hvilket jeg ikke var indblandet i. 

 

Jeg henvender dig hermed til at søge om unban istedet? - Jeg tror du har placeret denne post forkert:

https://stavox.dk/forums/forum/11-unban-requests/

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.