Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Nillerr


Perkz

Recommended Posts

Ingame navn: Nillerr


SteamID: STEAM_1:0:77080127


IRL fornavn: Nicklas


Alder: 15

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, Har fx været tidligere staff på serveren her og har også været admin på en mellem stor cs server da det var "in".

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Som sagt har jeg tidligere erfaring på stavox og derfor kender til personerne og systemerne som bruges, kan derfor også hjælpe evt. nye staff med at komme i gang på den måde.

Kan reglerne og har okay meget tid på serveren så dermed en erfaring med rp'en generelt med en kort straf historik så er meget nem at snakke med og har styr på tingene.

Kan holde hovedet koldt fx hvis folk er der fx er mange cases og folk bliver lidt sure på staffen så begynder jeg ikke snakke grimt igen men holder det professionelt 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt et par gange nu har jeg været tidligere staff her så ja.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Bruger næsten altid mic og synes selv jeg er rimelig god til at formulere  mig mundtligt, nok ikke lige så godt skriftligt men det her heller ikke fordi det er dårligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

hverdage 16-22 og weekender mellem 10-12 til kl 01

Ferien er det samme som weekend, med undtagelse af jeg skal rejse fra den 08/7 - 24-/7

Tak for jeres tid.

 

-Nillerr

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.