Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - MikeFagerlund


MikeFagerlund

Recommended Posts

ingame navn:     MikeFagerlund
SteamID:            STEAM_0:1:164268110
IRL fornavn:       Mike
Alder:                  15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

jeg har været Admin på et par Minecraft servere, kan desværre ikke huske hvad de hedder da de lukkede rimelig hurtigt, fordi der højst var 15 spiller på de gode dage,ellers har jeg ikke kendskab til det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har spillet en del på serveren nu, så kender folks reaktioner og kender også till alle reglerne, jeg ved også at jeg nemt vil kunne vende en meget presset situation til en stille og rolig samtale. 

jeg er ikke typen som bliver meget aggressiv, og begynder at svare eller snakke grimt til personer vis de misforstår, eller ikke forstår hvad jeg mener, derimod tager jeg mig tid, så personen eller personerne forstår hvad jeg mener, jeg mener ikke nogen skal have en straf uden de ved hvorfor, de skal vide hvorfor der får den så de kan rette op på det.

og så fordi at jeg er rigtig glad for at hjælpe folk jeg synes det er fedt at kunne hjælpe og gøre en forskel.

men jeg har da selvfølgelig også lavet fejl indimellem på serverne, men det er for det meste småting som hurtigt er løst igen.

 

og så fordi at jeg i forvejen snakker rigtig godt med mange af staff'ene, og har derfor også lært meget igennem dem, så der skal ikke så meget læring til før jeg er klar til at hjælpe en masse spillere.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har lidt kendskab til det via Minecraft, men ved også godt der er stor forskel på Minecraft og Gmod, men jeg kan de fleste commands inde på serverne ellers er jeg rigtig lære nem, og igen snakker godt med mange staff's så har lært en del.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg bruger min mic. til stort set alt, er også rigtig god til at hjælpe folk inde på serverne ved bare at forklare dem hvad de skal, skriver selvfølgelig også en del, men jeg synes selv jeg formulere mig godt både mundligt og skriftligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

mandag:   15:30-23:00

tirsdag:     15:30-23:00

onsdag:    15:30-23:00

torsdag:    15:30-23:00

fredag:      15:30- kan variere 

lørdag:       hele dagen 

søndag:     hele dagen 

 

(det hele kan selvfølgelig variere)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

nej synes jeg har fået sagt alt i skal vide jeg er meget åben og klar på gode udfordringer, og så ser jeg selvfølgelig frem til et måske samarbejde med verdens bedste staff team

vis der er spørgsmål er i selvfølgelig velkommen til at skrive nedeunder.

ellers så tak på forhånd til at du/i gav jer tid til at læse min ansøgning.

 

Mvh. Mike 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.