Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff - Ansøgning - Pablo Snipersen


Mikkel2004

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Pablo Snipersen

 
SteamID:  STEAM_0:0:177696991


IRL fornavn:  Mikkel Bramm


Alder: jeg er 14 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har meget erfaring med at være i et spilcommunity fordi jeg ved hvad jeg laver på en dark rp server og har også prøvet og være staff på andre servere så ved hvordan det funker med at arbejde for et spilcommunity og jeg har også en del tidligere erfaringer med at være i et spilcommunity fordi jeg har været staff på mange andre servere 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er mere kvalificeret end andre ansøgninger fordi jeg ved hvad jeg laver på en darkrp server ved hvad for nogen commands jeg skal bruge fordi jeg har været staff på mange andre servere så ja og jeg har også end del erfaringer med ULX det er jo det man bruger mest på en DarkRP server så ja derfor synes jeg at jeg er mere kvalificeret end andre ansøgninger også fordi jeg ik er en ad de staffs der bare Abuser sit job og ødlægger det for andre jeg synes jeg vil gøre det til en oplevelse at blive Staff på jeres server og have det sjovt som staff og tage de cases der kommer og se om jeg kan hjælpe til med de cases 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg har meget erfaring med "ULX" fordi jeg har self været staff på mange andre servere det også har haft det plugin "ULX" så ja jeg kender meget til det ved meget om de commands der bliver brugt i det ved fx. /cb /jail /jailtp /ban /unban 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg synes nu selv jeg har en god mic det er et steelseries men ja mine venner synes at det er et godt headset men ja det må i jo bedømme ellers er det jo bare lige meget men ja jeg synes selv jeg har en god mic 😉 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: nej jeg går ik til noget i øjeblikket men ellers skal jeg nok give besked hvis jeg nu kommer på jeres staff hold om jeg nu skal gå til noget 😉 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: næ der er ik andet 😉 i må have det håber i vælger mig som Staff på jeres server "Stavox" hey

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.