Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Nuddi


Nuddi

Recommended Posts

ngame navn: Nuddi

SteamID: STEAM_0:0:86369676

IRL fornavn: Nicolai

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej Jeg har ikke nogen tidligere erfaringer med administrative jobs, men jeg mener at dette vil være en god start indenfor administrative jobs. Jeg kender ikke rigtigt til ULX men er meget lære nem

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?
Jeg synes at Gmod DarkRP er en utroligt spændende gamemode, som jeg investerer meget tid i, og jeg synes at jeg gerne vil hjælpe communitiet på den måde som jeg har til rådighed, altså ved at være en del af staff teamet. Jeg har altid interesseret mig i at moderere en server, og/eller administrere, jeg synes altid at der er noget fedt i at hjælpe andre med at få en bedre spiloplevelse, bl.a ved at give hjælp til at finde ud af hvordan man gør ting, hjælpe med at løse problemer, uden at man bare skal uddele bans for at gøre det, men at få snakket om problemet, så man ikke bare får smidt en case videre før tid.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes at jeg har en evne til at skubbe min egen holdning til en person eller et emne væk, altså hvis der er en jeg ikke kan lide så vil jeg behandle ham som alle andre. Jeg synes også jeg har en åben personlighed som gør mig i stand til at kunne lide alle, bortset fra hvis de bevidst prøver at gøre mig sure, men så er det at jeg bare plejer at ignorere dem, eller hvis det er nødvendigt, (altså hvis de caller admin og der ikke er andre admins tilgængelige) så vil jeg stadig behandle den person venligt, og gøre mit for at få løst casen.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender ikke rigtigt til ULX men er meget lære nem.

Vil være mere end klar til at prøve at lære det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er meget god skriftlig og mundtligt, jeg ved næsten altid hvad jeg skal sige, og jeg laver næsten ingen stavefejl. Jeg synes også jeg har en god mic der virker fornuftigt, men jeg investerer snart i en ny mikrofo, da mit kabel er lidt ødelagt i mit nuverende.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har for tiden mulighed for at være på stort set hver dag fra omkring kl. 15:30 til kl. 22-22:30. Selvfølgelig i weekenderne har jeg mulighed for at være på fra morgenstund, til aften.

Skal dog på efterskole her efter sommer ferien, men yderligere tidspunkter kommer

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved godt jeg har brudt mange regler igennem min tid på stavox men håber det er okay.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.