Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff - ansøgning kaldenavn


Hondo

Recommended Posts

Ingame navn: Hvem er jeg 
SteamID: STEAM_0:1:191147587
IRL fornavn: mathias
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været med"ejer"vis man kan sige det af en stor server på GTA 5 og GTA 4.det var RP med zombier og cop and robbers.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg syndes det jeg kan bruge vis jeg kom ind er at. jeg kunne tale stille og roligt med folk.når de er lidt pist vis man ikke kan sige det med andre ord. så vil jeg snak dem til ro vis man kan sige det sådan og give dem en fair straf eller vis jeg ved de ikke vil gøre det igen så lade dem slippe med tanken  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:det er ikke lige det beste men kender det da godt håber vis i ellernogen andre har tid er der en chance for at jeg hurtigt kan lære det 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:ja jeg bruger ofte min mikrofon da jeg også spiller med nogen af de ynrgre spiller og forsat gør det og også spiller med andre voksne via jers server

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg er på faktisk alle dage har sku ikke helt et liv😄

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:nej har ikke nogen da jeg synes at det er det vigtigste men i kan jo ellers bare sprøger vis det er 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.