Hop til indhold
Stavox

[Afslået] STAFF ansøgning


cool dude

Recommended Posts

ngame navn: peter hanse
SteamID: STEAM_1:0:2939712
IRL fornavn: lucas jensen
Alder: 13 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har tideligere haft administrative jobs hos ZreakRP & SkyZero. Her var mine primære roller administration af forum, tage admin cases og løse konflikter. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig grundet jeg har været medlem af stavox siden 2015. Jeg spiller ofte på Stavox, og nyder det hver dag. Jeg er en åben person, som dømmer venner som fjender. Jeg kan have mange bolde i luften på en gang uden at blive stresset. Jeg er meget loyal og opføre mig pænt over for andre spillere. Jeg har cirka 2000 timer i spillet, så jeg har styr på de forskellige tastaturgenveje osv.  Jeg er en meget hjælpsom og medmenneskelig, som er en nødvendighed til at være staff på spilservere. Jeg ved selv af mine tideligere erfaringer, at spillerne ikke altid har en ordenlig tone og her vil jeg selvfølgelig håndtere sagen professionelt og loyalt. Jeg har lavet et scenarie på hvordan jeg vil håndtere forskellige sager:


Senarie 1
Bruger 1 har lige fået jobbet buschauffør, og har lige hentet hans bus. En politibetjent giver signal på at han skal holde ind til siden, men Bruger 1 kører vidre. Politibetjenten stiger ud af bilen for at ram Bruger 1 ud, men buschaufføren køre politibetjenten ned i en græs zone.
Min handling:
Jeg vil teleportere til betjenten som har kaldt admin. Betjenten fortæller mig historien, og jeg vil så teleportere til Bruger 1 for at høre hans side af historien. Bruger 1 fortæller han flygter fra politimanden, og kommer ved et uheld til at køre ham ned. Jeg vil give Bruger 1 30 minutter jobban og jail i 300 sekunder. Her råder jeg Bruger 1 til at klikke F1 for at læse serverens regler og undgå at blive straffet.

--

Senarie 2:

Bruger 1 passere nexus-bygningen med våben. Bruger 2 som er politibetjent. Bruger 2 ser våbnet og arrestere Bruger 1.

Min Handling:

Bruger 1 kalder så staff. Bruger 1 siger han blev arresteret uden grund. Jeg kigger så i hans arrestscene og han havde våben fremme. Han siger så til mig at han havde licens, til våbnet, men fortæller så Bruger 1 at licens betyder at du må passere roadblock og må have synlige våben i din egen base/hus.

 

Jeg føler selv også at jeg kvalificeret grundet:

- Kender reglerne fra punkt til prikke.

- Posetiv.

- Loyal

- Forholder mig neutral under tilsvinelse.

- Lytter på begge sider, uanset situation.

- Er klar på at straffe venner, gang mm.

- Prioritere staff højere 

- Jeg tager ansvar.

- Kan deltage til møder.

- On-Duty 8 ud af 10 gange.

- Kan det basale af ULX.

- Moden

 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Da jeg blev ansat på ZreakRP og SkyZero, blev jeg introduskeret for ULX. Jeg kender de fleste komandoer såsom !menu, !jail osv.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt. Jeg bruger også min mikrofon, da det helt klart forbedre RPet generelt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag: XX:XX - XX:XX

Tirsdag: XX:XX -XX:XX

Onsdag: XX:XX - XX:XX

Torsdag: XX:XX - XX:XX

Fredag: XX:XX - XX:XX

Lørdag: XX:XX - XX:XX

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.