Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - D1ngz


Jakob Krunkul

Recommended Posts

Ingname

D1ngz

 

SteamID

STEAM_0:1:65333905

 

IRL Fornavn

Sejer ( Ja det er mit rigtige navn )

 

Alder

13

 

Har du tidligere efaring med administrative jobs et spilcommunity?

Nej jeg har ikke nogen efaringer med disse "commands" helt endnu jeg kan selvfølgelig !goto og !bring, men jeg brænder virkelig hårdt for at komme på Staff-Teamet. Men jeg ved vel rimelig godt hvordan en handling skal håndteres når jeg selv har hørt og været i en Case med et medlem fra Staff-Holdet så det tænker jeg jeg har det fint med. Men med tiden når jeg måske også har fået lært disse kommandoer vil jeg nok få styr på det og kunne finde ud af det. Men hvis det var på andre spil så har jeg lidt i hvert fald i Counter-Strike source

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Hvorfor jeg skal være en del af jeres Staff-Team er at jeg holder hovedet koldt og tager det følger bare med og slapper af, men igen jeg ved godt at jeg ikke er nummer et på Staff-Teamet i hvert fald men jeg brænder og kæmper stadig for at komme på dette Staff-Team - - - Hvorfor jeg er mere kvalificeret end andre, det er jeg jo godt nok ikke, men jeg vil selvfølgelig give det et skud, håber også i vil :)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Jeg har meget lidt kendskab til ULX det eneste jeg ved er at det er en slags "Menu" Man binder en knap fx. X Også den bliver vist på deres skærm, jeg har dog set det den på "Roasted Toast" Kanal også kendt som Marcus det ved i jo godt, men som sagt jeg har ikke det store kendskab til det men jeg vil selvfølgelig se på det på Youtube eller et andet sted på Internettet

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Jeg tænker selv at jeg klarer mig fint skriftligt og, mundtligt. Jeg vil sige jeg er bedre til mundtligt end til, skriftligt - - - Ja jeg bruger min mikrofon rigtig meget inde på Servere og på Discord og TS og alle mulige slags Tale-Apps

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Mandag: 15:00 - 22:00

Tirsdag: 15:00 - 22:00

Onsdag: 15:00 - 22:00

Torsdag: 15:00 - 22:00

Fredag: 08:00- 03:00 ( Det er bare hvad jeg kan finde på at side op til, fordi jeg har oplevet flere gange at om natten er der totalt FailRP flere og flere gange og på flere måder )

Lørdag: 08:00-03:00 

Søndag: 08:00-03:00

 

Det kan være at jeg gør det samme i sommerferien, men siger ikke noget for er ikke helt sikker.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg kommer til at holde fri op til omkring to timer om Tirsdagen og Torsdagen jeg skal nemlig til sport, men det er først hen ad aftenen at jeg kommer til at smutte. I sommerferien skal jeg på ferie osv. Ved ikke lige hvordan jeg helt skal få det skrevet har ikke helt styr over ugerne til denne sommerferie :)

 

 

-Venlig hilsen D1ngz / Mr.D1ngz

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.