Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Henrik Andersen


Henrik Andersen

Recommended Posts

 

^¨Staff ansøgning - Henrik Andersen¨^

 

Ingame navn:

Henrik Andersen

SteamID:

STEAM_0:0:212786989

IRL fornavn:

Alexander

Alder:

15 (03’er)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har lidt erfaring med administrative jobs, og et eksempel nedenunder

 

FaxeRP:

Jeg var staff inde på FaxeRP i en 2 ugers tid hvor jeg blev promoted 3 gange (Nej, der var ikke særlig godt system i tingene). Ejeren valgte at lukke server da han ikke kunne holde den kørende længere.

 

2 Grunde til FaxeRP lukkede

  1. Ikke nok spillere

  2. Ikke nok lommepenge

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Gammel staff:

Som sagt har jeg været staff før på “FaxeRP”, dog ikke de samme commands men jobbet ligner meget hinanden og så kunne jeg godt trænge til en god opfriskning og lidt træning.

Bringeren:

Jeg er en person som godt kan lide at sprede en god stemning både Ingame men også på de fleste digitale kommunikationsplatforme. Jeg er også en meget åben person som ikke er bange for at møde nye mennesker.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Erfaringer:

Som sagt tidligere i ansøgningen, jeg har lidt kendskab til ULX stadig men jeg må sku indrømme at det godt kunne bliver frisket lidt op igen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Skriftligt og mundtligt:

Jeg syntes selv at formulere mig meget godt både skriftligt og mundtligt så alle kan forstå det og læse det.

Mic:

Jeg bruger tit mic'en ingame og er god til at respondere ordentligt, så selv de yngste på serveren ville forstå det.

  

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Jeg har selvfølge været lige så kreativ som alle andre at lave et skema som i kan se

  • nedenunder:

Mandag 14:00-01:00

Tirsdag 13:00-01:00

Onsdag 14:30-01:00

Torsdag 13:00-01:00

Fredag 15:00-03:00

Lørdag 16:30-03:00

Søndag 15:00-01:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg skal på ferie i (27,29 og Ons,Tors,Fre,Lør (Uge 31)), men også job hver lørdag fra (9:00 - 15:30).

 

 

Mange tak fordi du læste min ansøgning, ses igame

 

Mvh Henrik Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Henrik Andersen.

 

Jeg tror desværre ikke du har en særlig stor chance, for at blive Mod/Admin.

  1. Din ansøgning er ikke særlig lang. (Undskyldninger hjælper ikke)
  2. Du må gerne uddybe din svar lidt mere.
  3. Men det giver et plus, at du har været staff før, så du ved hvordan tingene fungere.

Held & Lykke!

 

- Mikkaj

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Brian Jensen skrev:

Hej Henrik Andersen.

 

Jeg tror desværre ikke du har en særlig stor chance, for at blive Mod/Admin.

  1. Din ansøgning er ikke særlig lang. (Undskyldninger hjælper ikke)
  2. Du må gerne uddybe din svar lidt mere.
  3. Men det giver et plus, at du har været staff før, så du ved hvordan tingene fungere.

Held & Lykke!

 

- Mikkaj

1. Min ansøgning er en kort men indholdsrig ansøgning og det gør den kort fordi der ikke står så meget men den kommer ind på alt i alle emnerne.

2. Jeg syntes ihvertfald selv jeg har uddybet mig nok men kan du evt finde et eksmpel på noget som ikke er uddybet nok?.

 

Fortsæt god dag

Mvh Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Henrik Andersen skrev:

1. Min ansøgning er en kort men indholdsrig ansøgning og det gør den kort fordi der ikke står så meget men den kommer ind på alt i alle emnerne.

2. Jeg syntes ihvertfald selv jeg har uddybet mig nok men kan du evt finde et eksmpel på noget som ikke er uddybet nok?.

 

Fortsæt god dag

Mvh Henrik

 

Jeg synes bare, at der hvor du skriver hvad du bringer (Jeg er en person som godt kan lide at sprede en god stemning både Ingame men også på de fleste digitale kommunikationsplatforme. Jeg er også en meget åben person som ikke er bange for at møde nye mennesker.)

 

Det ser bare lidt tyndt ud, hvis du forstår hvad jeg mener?

 

Men hvis du synes du har udbydet dig nok, så er det vel ogs' fint 😉

 

- Mikkaj

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Brian Jensen skrev:

Jeg synes bare, at der hvor du skriver hvad du bringer (Jeg er en person som godt kan lide at sprede en god stemning både Ingame men også på de fleste digitale kommunikationsplatforme. Jeg er også en meget åben person som ikke er bange for at møde nye mennesker.)

 

Det ser bare lidt tyndt ud, hvis du forstår hvad jeg mener?

 

Men hvis du synes du har udbydet dig nok, så er det vel ogs' fint 😉

 

- Mikkaj

Undskyld for min sene respons 🙂

 

Jeg forstår dig godt med at den er lidt tynd men syntes jeg har uddybet mig nok på det emne. 🙂 

 

Fortsæt god dag

 

Mvh Henrik Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Henrik Andersen skrev:

Undskyld for min sene respons 🙂

 

Jeg forstår dig godt med at den er lidt tynd men syntes jeg har uddybet mig nok på det emne. 🙂 

 

Fortsæt god dag

 

Mvh Henrik Andersen

Hej Henrik Andersen.

 

Jeg forstår dig dig godt😃.

Held og lykke!

 

- Mikkaj

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.