Hop til indhold
Stavox

[Afslået] En Super Duper Staff Ansøgning - Af Sekondløjnant Sand


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Spiller navn:
Sekondløjnant Sand.

 

SteamID:

STEAM_0:1:37672384.
 

IRL fornavn:

Marc.

 

Alder:

14 År og 9 måneder.
(Jeg har lige opdaget at jeg kom til at skrive 13. Men jeg er faktisk 14)


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har prøvet at være optaget som moderator før på en server ved navn FunRP.

Og den var skam rigtig sjov, men også godt og seriøst admin arbejde der inde. da jeg så var blevet optaget som mod,

lukket den desværre lidt efter en måned, da der ikke rigtig var så meget aktivitet på den.
 

Andet end det, har jeg desværre ikke særlig meget andet erfaring som mod/admin på serverer.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  1. Jeg tror at jeg vil se mig selv som en hjælpsom, flink, og retfærdig person til stort set alt, hvad jeg fortager mig på serveren som.
     
  2. Jeg har prøvet de sidste par måneder at være en mere og mere positiv person til både RP og OOC snak her på serveren.
    Jeg forsøger at snakke med en så positiv tone som muligt, også selvom at jeg måske er havnet i en dårlig situation. Som fx cases hvor folk kan komme til at have en grov tone over for andre.

    Og til det snakker jeg bare tilbage så pænt som muligt, også selvom at man måske ikke føler at personen taler med ligeværdig respekt eller god tone.
     
  3. Jeg kan også sagtens tage imod at folk kalder mig visse ting, til det vil jeg bare påpege at de bør tale lidt pænere, hvis de ikke taler ordenligt i forvejen.
     
  4. Jeg prøver altid at være så hjælpsom som muligt til dem jeg møder, om det så er en forum-ting, E2, Bygge, eller noget helt andet.
    For jeg ved at det altid er bedst hvis man hjælper hinanden om tingene, i stedet for at være modstridende.

     
  5. Og hvis det skulle komme til at jeg ikke lige ved hvad jeg skal gøre med noget specifikt. Vil jeg forsøge at kontakte en med-kollega som kunne være på, om hvad man skal gøre i en konkrat situation, fremfor at komme til at lave unfair fejl.
     
  6. Jeg vil sige at jeg er en god og retfærdig person til tid, for sådan fungere verden jo bedst. Så om en af parterne i en evt admin-case er min ven, "med mennesker i jobs som fx., tyv, politi, læge, taxamand, osv.." eller gruppemedlemmer. Så skal der ikke gives særbehandling,
    men i stedet en ordenlig og fair straf. Og der skal også altid være et godt grundlag! når der straffes nogle, for at folk ikke føler sig uretfærdig straffet.
     
  7. Staff vil nok altid være mere glade hvis en person siger sandheden, end at han lyver og spiller deres tid. Det mener jeg skam også selv, og derfor har jeg også altid selv prøvet at fortælle det der menes at være den rigtige sandhed så godt som muligt. Da det er bedre at tage en lille straf for at have gjort noget forkert, end at lyve være gang og så ende med at få en meget højere straf.
     
  8. Jeg kan for det meste håndterer selv de mest stresset senarier uden at gå i panik, da jeg har en DEL erfaring med politijobbet, og det er ret stresserne på visse tidspunkter.
    Så om der fx står 2 spiller og skænens meget surt, eller der opstår noget som samler menge mennesker ved et bestemt område. Så vil jeg mene at jeg kan fokuser og finde problemet til tingene og udfør mit arbejde på det der skal ordens, så effektiv og ordenligt som muligt. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg prøvet at være mod i en lille måned, så jeg kan godt de fleste normale commands for ULX som ex.. "!ban (Navn Tid Grund), !goto !bring !menu !kick osv".

Og jeg har også set lidt af marcus`s videoer om admin livet. Så jeg tror at jeg har okay god forståelse af jeres logs og menuer. Men kunne godt have brug for lidt træning i dem, så jeg er hel sikker i dem. Evt spectate, menuerne og UI mm.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mikrofon?:

Jeg vil mene at jeg næsten ikke laver nogle stavefejl, (visse kan jo forkomne da vi alle er mennesker).
Og til sprog kan jeg også godt både kommuniker i simpel sprog og avanceret sprog, alt efter hvor god den pågældende person nu er til sprog og skrift.
Og ja, jeg bruger min mikrofon til stort set alt kommunikation på serveren. + Jeg vil mene at min mikrofon er af okay kvalitet, så man brude fint kun forstå mig.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Da vi nu træder ind i sommerferien, vil mit tid-skema se ca sådan her ud.
Tider er fra om morgen til aften "fx 10 menes kl 10 om morgen"

 

Mandag - Fredag

kl 12 - 00 + måske længere.

Fredag - Søndag

kl 10 - 13. + kl 16 - 00.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Og til efter sommerferien vil det nok være..

 

Mandag - Fredag

kl 15 - 22 + mere.

Weekend

10 til 00 + mere.


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har spillet ret meget gmod " har nu 775 timer i det " og ved de fleste ting inden på serveren nu efter alt den tid.

Jeg er for det meste online på steam og kan evt kontaktes over det hvis der opstår noget.
Jeg syntes at i er et meget godt og professionelt staff-team, og vil blive meget beundreret, hvis at i vil tænke på muligheden om man kunne blive en del af det.

 

Jeg ved godt at jeg har lidt straffe fra denne måned, og tilbage. Men som sagt prøver jeg hele tiden at forbedre mig,

og gøre mindre og mindre dumme ting. Jeg håber stadig at i vil overveje min ansøgning på tros af det.

 

Ellers er der ikke rigtig mere at sige herfra.

Og på forhånd tak til den admin der kigger på denne ansøgning.

Med Mange Venlig Hilsen.
Sand.
🙂


Og i må sagtens komme med feedback og kommentar i kommentarfeltet hvis i har lyst. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Phillip skrev:

+REP

Virker flink.

- Ser ud til at have brugt lang tid på sin ansøgning.

- Aktiv spiller.

 

Held og lykke!

 
Tak for din venlige kommentar.
Og jeg har skam også brugt et par timer på den. 🙂


------------------------------------------------------------------------------------

@Dynn Er det sådan du mente?
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.