Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Robay


Robay

Recommended Posts

Ingame navn:  Robay


SteamID: STEAM_0:0:38278991


IRL fornavn: Mikkel


Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

- Stavox Har blandt andet været staff på stavox for ca 2 år siden, hvilket vil sige jeg ved hvad der skal til, og har prøvet lidt af hvert. Var ca staff i 2 måneder vil jeg sige, dog ved jeg det ikke med sikkerhed, vil dog lige tilføje at jeg blev demoted ved at have lavet noget jeg ikke burde have gjort, dette vil dog ikke forekomme igen med garanti.

- Sky-Zero Var mod inde på denne server, dog var jeg ikke særlig længe da det var serveren lukkede efter kort tid jeg kom ind i staff teamet. Hvilket vil gøre så jeg igen har prøvet lidt af hvert.

- Små Servere Ville lige have denne sektion med, da jeg synes det er godt lige at vide. Havde nogle venner der lavede en server, hvor du havde brug for lidt hjælp, men dog lukkede de den hurtigt, fordi der ikke var spillere nok.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

- Tidligere staff Som beskrevet før har jeg været staff på Stavox, hvilket jeg vil mene er et plus, da det er man allerede ved hvad det indebære og hvilke krav der er bliver stillet. 

- Alderen Vil mene at alderen har en stor betydning da det er man har nogle år på bagen er mere moden end ender ikke er så gammel (Som Regl) Vil også mene der er flere der sætter sig i respekt i forhold sin alder. Tror hurtigt folk der er i en case med en admin på 11-13 år kan blive taget mindre seriøse.

- Åben Er åben overfor mennesker, hvilket vil hjælpe meget på et staff team, at man ikke bare er ham den stille, men er med til at skabe god stemning på for eksempel teamspeak eller andet rum hvor der bliver snakket.
- Hjælpe Vil selv sige jeg er god til at hjælpe folk, da jeg blandt andet har hjulpet folk med at bygge og med E2 igennem flere år. Hvilket vil være et plus for at hjælpe folk med at forstå i en case for eksempel med at hjælpe en med at forstå hvordan det er reglerne er og hvorfor det er personen ikke må det han nu var igang med.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

- Stavox Igen som beskrevet før, så har jeg været staff før hvilket vil sige jeg ved en del om ULX commands.

- Sky-Zero Som beskrevet før, så har jeg også prøvet lidt af hvert herinde.

- Min egen private test/coding server Herinde sidder jeg og prøver mig frem og tilbage blandt forskellige commands og også prøve at edit lidt på de forskellige ting.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

- HHX Går på HHX lige startet i 2.g hvilket jeg vil mene gør så man lærer at formulere sig på både det skiftlige område og det mundtlige område. 

- Snakkesalig Snakker en del med mine venner og også dem in-game, så vil mene jeg bruger min mic meget.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Sommerferie Da det er sommerferie, er det største del af tiden så disse tider er til de normale uger om ca 2 måneder (Dog er det ca tider)

Mandag 18:00-23:00

Tirsdag 18:00-23:00

Onsdag 18:00-23:00

Torsdag 18:00-23:00

Fredag 18:00-03:00

Lørdag 18:00-03:00

Søndag 18:00-23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Ja, det skal lige pt har jeg et arbejde, dog er det kun 3-4 timer per gang og typisk onsdag og fredag så om onsdage kommer jeg nok kun til at være online fra 20:00-23:00 ca.

Ellers ikke det store, som skrevet tidligere går jeg på HHX så har nogle aflveringer og en gang imellem i fitness, men dog ik noget der påvirker min aktivitet det store.

 

Tak for at bruge din til på at læse dette 

MVH Robay

 

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Hermione skrev:

+REP

meget fin ansøgning

kender sit shit

Meget flink Fyr og imødekommende

 

 

Tak!! 

 

22 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

+REP

  • Moden 
  • Kender reglerne 
  • Aldrig set dig i case
  • Tidligere staff

Tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Marcus skrev:

idk really dude, du virker lidt som en fin nok dude, men du virker lidt som en idiot for mig.

ved ikke om det er kun flr mig eller.

 

idk jeg har ikke snakket med dig så meget

 

 

hvad fanden skriver keg

Tak i guess

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Houston skrev:

Så 2. eller 3.g efter sommerferien?

2.g. Kunne nok godt have omformuleret det lidt bedre. Mente efter sommerferien starter jeg i 2.g

11 timer siden, Toby Pedersen skrev:

+REP

- Flink, moden & hjælpsom.

- Snakker altid pænt og roligt til folk på serveren og ts.

- Meget imødekommende.

Tak! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.