Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Vito


Vito

Recommended Posts

1 time siden, Marcus skrev:

-rep

 

Jeg vil ikke kunne komme til at arbejde sammen med dig, som det ser ud lige nu, og det ved du også godt.

 

Goddag Marcus. 

Jeg vil blot informere dig om hvordan et arbejdsmarked fungere. Nogle gange er man som person, nødt til at sætte personlige kampe til side, og arbejde sammen med personer man ikke lige fungere helt perfekt med. Sådan er det bare.

Jeg som person, kan sagtens smide en personlig "beef" til side, for at lave et stykke arbejde, og jeg håber da at du selv er moden nok til at kunne gøre det samme, og ellers må vi se hvad der sker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Joo, jeg havde nu aldrig forventet en ansøgning fra din side af. Jeg er dog kun positivt overrasket.

 

Nå, men vi starter fra toppen. Du er en super flink gut, som formår at agere professionelt og holde en rolig og pæn tone. - Hvis altså vi ser bort fra de spydige kommentarere du smider her og der.

Jeg er sikker på at du vil være staff-materiale, og at du vil klinge perfekt med hele staff-maskineriet. Jeg har ikke brug for at nævne tusinde ting, som du allerede kan da du selv er kommet over det. Du er også selv kommet over de ting du ønsker at arbejde med. Det er ikke tit folk vælger at inkludere ting de prøver at forbedre, så det kan jeg kun vise respekt for. Jeg havde originalt tænkt mig, at nævne den lille "beef" mellem dig og Marcus. Din nylige kommentar er dog spot on, så tænker ikke det bliver et problem hverken for dig eller Marcus.

 

+ REP

Ser frem til at forhåbentligt kunne samarbejde ✌️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Middi-Pulsen skrev:

Joo, jeg havde nu aldrig forventet en ansøgning fra din side af. Jeg er dog kun positivt overrasket.

 

Nå, men vi starter fra toppen. Du er en super flink gut, som formår at agere professionelt og holde en rolig og pæn tone. - Hvis altså vi ser bort fra de spydige kommentarere du smider her og der.

Jeg er sikker på at du vil være staff-materiale, og at du vil klinge perfekt med hele staff-maskineriet. Jeg har ikke brug for at nævne tusinde ting, som du allerede kan da du selv er kommet over det. Du er også selv kommet over de ting du ønsker at arbejde med. Det er ikke tit folk vælger at inkludere ting de prøver at forbedre, så det kan jeg kun vise respekt for. Jeg havde originalt tænkt mig, at nævne den lille "beef" mellem dig og Marcus. Din nylige kommentar er dog spot on, så tænker ikke det bliver et problem hverken for dig eller Marcus.

 

+ REP

Ser frem til at forhåbentligt kunne samarbejde ✌️


Mange tak Middi - Som udgangspunkt, vil der altid være personer man ikke lige "klinger" med i denne verden. Men når det kommer til stykket, er det vigtigt at kunne se bort fra de små ting, og se på det fulde billede. 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep her fra.

Kender dig ikke rigtigt.

Men jeg synes at du virker til at være en der ka' sit Gmod og en der vil sætte sig ind i det.

Udover det at du tideligere staff så det jeg bare et +

 

Men ellers virkelig overskuelig ansøgning 😄

-Bimsefar 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Han har over 10.000 timer i spillet - så han har sat sig nok ind i det.

 

Samlet på forskellige accounts nok 14.000 🙂 Jeg har også spillet Gmod i næsten 10 år nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær hilset Vito, kunne ikke undgå at se, du har lavet en meget omstændelig ansøgning. Jeg har dog et par ord at få indført.

 

  • Du har en del erfaring på Stavox, både som spiller og som staff.
  • Du har en del erfaring med spillet Garrys mod, så du kender til spillets gang.
  • Din attitude kan dog engang imellem blive meget ilde, hvis du for eksempel ikke syntes om en bestemt person. Dette kan jo risikere at påvirke dit rolle som staff, hvis en spiller er meget frustrerende. 

 

- TheBadCop

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, TheBadCop skrev:

Vær hilset Vito, kunne ikke undgå at se, du har lavet en meget omstændelig ansøgning. Jeg har dog et par ord at få indført.

 

  • Du har en del erfaring på Stavox, både som spiller og som staff.
  • Du har en del erfaring med spillet Garrys mod, så du kender til spillets gang.
  • Din attitude kan dog engang imellem blive meget ilde, hvis du for eksempel ikke syntes om en bestemt person. Dette kan jo risikere at påvirke dit rolle som staff, hvis en spiller er meget frustrerende. 

 

- TheBadCop

 

Jeg har efterhånden arbejdet rigtig meget med Garry's Mod, som mit "CV" også fortæller 🙂 
Der er dog en forskel på hvordan jeg opfører mig, når jeg spiller som "user" og når jeg skal tage en bestemt rolle på, som et staff medlem der skal hjælpe andre. Jeg har nemt ved at holde hovedet koldt overfor andre, og dermed burde der slet ikke være problemer 😉 Det føler jeg også, at jeg har bevist før i tiden, i tidernes dage, da jeg sidst var staff ^^

 

Men mange tak BadCop, for kommentaren!

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Phillip skrev:

+REP

- Tidligere staff.

- Flink fyr.

- Ser ud til at have brugt lang tid på sin ansøgning, og gjort meget ud af den.

 

Held og lykke!

 


Jeg takker Phillip!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Vito! Det bliver et +rep fra mig af følgende grunde:

 

》Du er flink og imødekommende 

》Du er stille og rolig, selvom mange prøver og snak til dig på engang

》Du har styr på mange af reglerne.

》Din besked til Marcus længere oppe viser også bare hvor dedikeret du er.

 

Held og lykke 😉

 

~Polle

Link til kommentar
Del på andre sites

På 02/07/2018 den 11:51 PM , Jakob skrev:

Hej Vito! Det bliver et +rep fra mig af følgende grunde:

 

》Du er flink og imødekommende 

》Du er stille og rolig, selvom mange prøver og snak til dig på engang

》Du har styr på mange af reglerne.

》Din besked til Marcus længere oppe viser også bare hvor dedikeret du er.

 

Held og lykke 😉

 

~Polle

 

På 04/07/2018 den 12:41 PM , Else skrev:

+REP

- kan reglerne 

- har en pæn attitude

- Moden

- Sindsyg god ansøgning

 

- Krydser finger på det bedste 😉 

 Jeg takker mange gange til jer begge!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har efterhånden hørt en del positive og negative ting omkring dig. Jeg synes ikke helt det er fair men alligevel er det. Jeg pisser sikkert en del mennesker af ved at sige dette men jeg gør det for jeres (din, og br1zzles)

skyld

 

 

Du er en person som godt kan lide at enten svine folk til in-game eller at starte en beef med et andet gang hvilket er fint nok men noget man ikke skal gøre som staff. Men jeg håber også at du er en person som kan lægge ting bag sig og sige at det var dengang jeg ikke var staff og ikke gøre sådan noget igen. Eftersom at du har et arbejde burde du også kunne tage ansvaret der kommer ved at være staff. Du er en person som har lavet en “masse” lort førhen og jeg er villig til at give dig en chance mere.

 

Udover dette er du enlig en flink gut, af de måske 100 sætninger jeg har vækslet med dig og det er jo en fin opfattelse at have af dig fordi man snakker jo ikke meget mere med en staff in-game. Som du efterhånden har hørt en del gange ved du hvad du laver og alt det.

 

Jeg er ved at være træt af at høre “Han er Gamesense han skal ikke være staff” og det gælder både dig og br1zzle. I er tre personer som har haft en tidligere baggrund som i godt selv ved hvad indeholder. Men jeg kunne godt se jer som staffs hvis I kan få ændret den baggrund til en ny og lys forgrund. Men det kræver arbejde som I skal være villige til at udføre.

 

 

Kom og fyr mig med -reps, jeg er pisse ligeglad. Jeg synes ikke det er fair at fortid ikke kan være fortid. Som SimoN siger kan enhver person blive en god staff. Guzern, er foreksempel gået fra at være en mindre god staff til at være en udemærket staff.

 

Tag det her som et neutralt men mest nok +rep til jer allesammen. Klokken er 3 jeg skriver på mobilen og orker ikke at skrive på de andres og det er også dig jeg har hørt mest om. Godnat

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, slaskefar skrev:

Toby

Hold Toby ude af den her, han er nu ikke ligeså glad for drama ligesom andre på serveren

(Dog forstår jeg godt hvorfor du skrev ham, men han er nu ikke den værste i denne kategori)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.