Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Jan T


Jan T

Recommended Posts

Ingame navn: Jan T

SteamID: STEAM_0:0:64510696

IRL Navn: Jan

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været diverse ranks på forskellige server superadmin, admin, mod og etc. Hvor jeg bl.a har lært næsten alle ulx kommandoer I hovedet, hvordan jeg skal håndterer mindreårige spillere, hvilket jeg har lært at håndtering af disse spillere kommer naturligt til mig, da deres stemmer er meget føelsesladet og hvordan man opfører sig som staff. Verbal kommunikation med folk er ikke et problem.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er meget neutral når det kommer til spillerne eftersom jeg ikke agter at stifte føelser med dem og skade mit arbejde, jeg kan bedre lide at håndtere pressede situationer neutralt. f.eks. Læner mig tilbage og lytter, hellere tage tid end at være for hurtig, jeg læser og taler utrolig godt dansk men der kan være en debat om hvorvidt jeg skriver godt dansk. Jeg kan godt lide at arbejde sammen med andre, men hvis de sidder og distrahere mig muter jeg selvfølgelig min lyd, rp-delen af DarkRP stråler ikke til mig som den administrative del, derfor vil jeg på serveren mest holde mig til den administrative del. På gmod har jeg 2000+ timer, hvor de 1000-1500+ er som admin. Når jeg har været online som staff på andre servere inklusiv denne har jeg altid været den mest aktive i det tidsrum jeg har været online. Jeg går meget efter at spillerne kan lide mig og gør derfor en stor indsats for at sætte mig ind i deres føelser, når det taler til mig. Dette har dog intet med rp siden at gøre men, hvis der nu er et scenario hvor der er en der udtrykker sine føelser med tårer vil jeg håndtere situationen neutralt og ikke lade påvirke. Hvis folk er glade vil jeg selvfølgelig også være glad, men hvis de er sure vil jeg reagere ved tale neutralt med et strejf af glæde.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har en del erfaring med ulx diverse ulx kommandoer som ulx mute, ulx gag, ulx goto, ulx hp, xgui, ulx bring, ulx send, ulx freeze, ulx jail, ulx jailtp og mange flere. Jeg har nu også forstået jeres custom kommandoer som “#” “!scene” “!visdeath” “maxafkply” og lign.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker/skriver dansk på et klassisk 7. klasses niveau og jeg bruger min mic for det meste, da jeg er langt bedre til det verbale sprogbrug.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 24 timer om ugen, 2 timer hver hverdag(Eftermiddag) og 7 timer ca. hver fredag, lørdag og søndag dag. Jeg er næsten altid den mest aktive når jeg er online.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

Jeg er dreng på 14, blonde hår. Da jeg var 10 begyndte jeg at programmere diverse programmerings sprog. Selvom jeg ikke programmerer på højniveau endnu kommer det sikkert på et tidspunkt. Mine skoledage slutter altid 15:15 men det tager mig 45 min at komme hjem fra skole. I weekenden forholder jeg mig mest indelukket på mit værelse eller sammen med mit hunkønsvæsen ;)


Jeg kom tilbage til stavox, fordi jeg mener at jeg har ændret mig utrolig meget siden sidst , derfor har jeg lavet denne ansøgning i håb om at få endnu en chance som staff for denne fede server.

 

Hvad vil I have at vide? I kan spørge løs og så vil jeg svare på alt som ikke er krænkende.


 

Håber I vil acceptere min ansøgning. Som i nok kan se er jeg ikke den bedste til at skrive ansøgninger.

 

Jan


 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, Jan T said:

Jeg har ingen sygdomme som ADHD og lign.

Synes det lidt trist du siger det her som at du er mere kvalificeret end andre.

Folk med ADHD kan sagtens være lige så gode som dem uden, og det er slet ikke noget der skal dømmes ud fra.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, SimoNe said:

Synes det lidt trist du siger det her som at du er mere kvalificeret end andre.

Folk med ADHD kan sagtens være lige så gode som dem uden, og det er slet ikke noget der skal dømmes ud fra.

Dette var et eksempel. Jeg vil på ingen måde sige at ADHD ikke kan gøre det godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/23/2016 at 16:14, Willi said:

-rep jeg syntes den er lidt kort. Du beskriver ikke så meget om dig selv eller dine erfaringer.

 

 

 

 

Jeg syntes at man skal fortjene staff... Jeg vil på ingen måde formulere mine erfaringer så det ser ud som jeg er bedre end andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, MagnusBD said:

Du trollede en hel del i den tid du var inde 

 

Jeg har ikke været skyld i at spil oplevelsen hos andre spillere har været mindsket, da jeg udelukkende har gjort dette ved dig hvorefter jeg modtog en straf.

 

Du er velkommen til at skrive til mig i pm men diskussionen her er færdig.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, MagnusBD said:

ligemeget hvad prop abusede du og ved at spawne props foran biler eller folk 

 

Magnus du og jeg har nogen interne stridigheder som jeg delvist er skyld i men jeg finder dog din kommentar upassende.

 

Rettet.

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Eftersom jeg havde set at du skrev "Men det er ikke mig som er uegnet som staff" til MagnusBD skiftede jeg lige fra plus til minus.

Det virker nenlig som om at du hurtigt kan blive meget personlig, det virker heller ikke rigtigt til at du er samarbejdsvillig overfor andre.

Tror desværre hurtigt du kan komme til at dømme ud fra dine tanker om den vedrørende person.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Andrew Miller said:

-Rep

 

Eftersom jeg havde set at du skrev "Men det er ikke mig som er uegnet som staff" til MagnusBD skiftede jeg lige fra plus til minus.

Det virker nenlig som om at du hurtigt kan blive meget personlig, det virker heller ikke rigtigt til at du er samarbejdsvillig overfor andre.

Tror desværre hurtigt du kan komme til at dømme ud fra dine tanker om den vedrørende person.

Jeg skrev dette fordi MagnusDB dømmer på basis af had og ikke neutralt.
 
 
 
 
 
Jeg er dog ked af at høre at du forstår det som om jeg mener det personligt
 
 
 
Edit til ansøgning:
Jeg ved at jeg har haft meget had rettet mod Pwedmy og svarede ham igen tit.. Men jeg har ændret mig og det agter jeg at bevise.
Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Jan T said:

Jeg skrev dette fordi MagnusDB dømmer på basis af had og ikke neutralt.

Altså så det vil så sige at du vil sige alt muligt lort til en spiller fordi han er ophidset? Altså som staff skal du jo kunne bevare roen. Ligegyldigt om den anden synes du er en klaphat. Det hjælper slet ikke at skrive sådan noget mod Magnus, du burde tage en snak med enten Pwedmy eller DyNATO omkring det. I stedet for at lukke pis ud på MagnusBD.
Du skal jo være et forbillede for andre spillere, hvis du altså bliver ansat, men altså som man jo tydeligt kan se med den kommentar kan du jo ikke beherske dit sprog. Som ellers er en vigtig ting som staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Andrew
 
 
Ingen er perfekte der er fejl man kan rette på ved mig ja.
 
Men som de fleste har set behersker jeg spillerne utroligt godt. Hvis de laver en fejl fortæller jeg selvfølgelig fejlen til dem.

Men i dette tilfælde er jeg er gået over stregen.
 
 
Men jeg kommer jo ikke videre hvis du ikke fortæller mig fejlen.
 
 
Tak for din input Andrew, jeg vil tænke over det når jeg svarer i fremtiden.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

  • Du har sku altid været en god spiller
  • Du kan godt kende forskel på når du laver sjov, og når det skal være seriøst. 
  • Du spiller ikke så meget RP, så ja er enig med at du bedst kan lide den administrative del af darkrp.
  • Du er aktiv - også på Forum
  • Venlig, og sjov og generelt bare en cool fyr. 
  • Du kan sagtens tage ansvar
  • Ansøgning fin nok, men kunne dog godt have stået noget mere. 

//Casper 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Jan T said:

Hvordan lyder dette egoistisk?

Kunne du give et par eksempler på det lyder egoistisk?

 

Tak for kommentaren.

;)

nu tager jeg det lige fra teksten

"Jeg vil på ingen måde skrive mine erfaringer så det ser ud som jeg er bedre end andre."

Link til kommentar
Del på andre sites

On 25/4/2016 at 17:20, THEJUMP said:

nu tager jeg det lige fra teksten

"Jeg vil på ingen måde skrive mine erfaringer så det ser ud som jeg er bedre end andre."

"Jeg vil på ingen måde skrive mine erfaringer så det ser ud som jeg er bedre end andre."

 

Jeg har forstået hvad du mente og rettet det.

 

"Jeg vil på ingen måde formulere mine erfaringer så det ser ud som jeg er bedre end andre."

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Jan T said:

Kunne du give mig en forklaring på dette skulle være egoistisk.

 

"Jeg vil på ingen måde skrive mine erfaringer så det ser ud som jeg er bedre end andre."

"Jeg vil på ingen måde formulere mine erfaringer så det ser ud som jeg er bedre end andre."

Just forget....

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.