Hop til indhold
Stavox

[E2][...] Giv mig ideer


Jan T

Recommended Posts

Kunne du lave en rigtigt god Taxa Ting Ting, Fx, Så når man ikke er tæt på chippen så står der, "På tur, Vent venligst" og at den ikke printer position før der er betalt. Og !afk som du har på din gamle, Blacklist, Man kan selv sætte priser, Osv.

Håber det er noget du kunne lave.
 

- AzEdt

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, AzEdt said:

Kunne du lave en rigtigt god Taxa Ting Ting, Fx, Så når man ikke er tæt på chippen så står der, "På tur, Vent venligst" og at den ikke printer position før der er betalt. Og !afk som du har på din gamle, Blacklist, Man kan selv sætte priser, Osv.

Håber det er noget du kunne lave.
 

- AzEdt

Svar på disse spørgsmål grundigt.

 

Hvordan vil du sætte priserne vil du have når den starter bliver du spurgt om hver enkelt eller vil du kunne skrive !$stednavn pris el lign

Positionen blev heller ikke sendt før efter man havde betalt i den gamle.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Jan T said:

 

Tænker du burde give mig noget mere information?

 

Hvad er det?

Hvordan virker det?

etc..

Black market dealer shoppen skulle fungere som en normal gunshop bare med noget andet tekst.

 

Bank printer er sådan at du kan f.eks betalte 1000 for at sætte en printer ind i banken og 2000 for 2 printere osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Marcuss said:

Black market dealer shoppen skulle fungere som en normal gunshop bare med noget andet tekst.

 

Bank printer er sådan at du kan f.eks betalte 1000 for at sætte en printer ind i banken og 2000 for 2 printere osv.

Bank printer du vil selv hente printere ikke?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 27/4/2016 at 20:51, Marcuss said:
On 27/4/2016 at 17:56, Jan T said:

Okay det her fucked helt op, kan åbenbart ikke skrive til dig. Så jeg gør det sådan her???? O.o 

Jeg mener at Bank printer er til Bankmanden. :D 

Ok. Jeg vil lave noget når jeg har rid der kan godt gå 1-2 uger før de er færdige. .. Måske meget længere nu når jeg kigger på tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, SælHunden said:

Lav et vejskilt som viser at man skal køre til højre/venstre ligsom dem som de bruger når de laver vej arbejde den vil være rigtig god til mekaniker

Det ville faktisk være mega fedt, sådan et skilt Mik & Me0w bruger når de er politi. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.