Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hjælp mig med min computer.


FragZone

Recommended Posts

29 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Hvad kommer den med af fejl, når du forsøger at geninstallere?

Og hvor langt når du ind, før den går i sort?

Den siger bare at den ikke kunne gennemføre geninstallation af windows! - Jeg skriver min kode også, går den bare i sort

Link til kommentar

2 timer efter jeg købte min egen computer ville den hele tiden lukke ned os sige "Windows stødte på en fejl"

Fandt så ud af min ram var fuckt, men fik den fixet gratis senere på aftenen af SharkGaming.

 

Ved ikke om du oplever noget med en blå skærm der ser fejl.

Link til kommentar
1 minut siden, Bims skrev:

2 timer efter jeg købte min egen computer ville den hele tiden lukke ned os sige "Windows stødte på en fejl"

Fandt så ud af min ram var fuckt, men fik den fixet gratis senere på aftenen af SharkGaming.

 

Ved ikke om du oplever noget med en blå skærm der ser fejl.

Nope, min den går bare helt i sort, efter jeg har skrevet min adgangskode!

Link til kommentar
9 minutter siden, FragZone skrev:

Nope, min den går bare helt i sort, efter jeg har skrevet min adgangskode!

Det kan være mange ting, har du prøvet at starte den i fejlsikret tilstand (safe mode), har du installeret noget for nyligt, der kunne være skyld i det?

Link til kommentar
3 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Det kan være mange ting, har du prøvet at starte den i fejlsikret tilstand (safe mode), har du installeret noget for nyligt, der kunne være skyld i det?

Har ikke installeret noget, og den vil gerne starte i safe mode! :)

1 minut siden, 睤 Bob 睤 skrev:

Er den stadig tændt? når den er skærmen er sort

 

Mvh Bonzia

Ja den er så, for kan se min mus, men alt andet er sort!

Link til kommentar
2 minutter siden, FragZone skrev:

Har ikke installeret noget, og den vil gerne starte i safe mode! 🙂

Ja den er så, for kan se min mus, men alt andet er sort!

Har den installeret en windows opdatering her for nyligt? 

Hvis du ikke selv har installeret noget og du godt kan starte i safe mode, er det højest sandsynligt opdateringer, det kunne også være virus eller malware, har du prøvet at køre en anti virus scanning?

 

Hvis du kan se din mus, kan du også prøve at afinstallere din grafikkort driver, for at se om det hjælper.

 

Link til kommentar

men måske det er skærmen den er gal med? Næste gang skærmen går i sort, da frakobler du den strøm stikke i 10 minutter og tilslutter den igen.. Hvis den lyser op så er det nok den det er galt med. Hvis det var grafikkortet, så burde maskinen vel lukke ned mig bekendt?

 

Mvh Bonzia

Link til kommentar
Lige nu, ZeNoxXi skrev:

Har den installeret en windows opdatering her for nyligt? 

Hvis du ikke selv har installeret noget og du godt kan starte i safe mode, er det højest sandsynligt opdateringer, det kunne også være virus eller malware, har du prøvet at køre en anti virus scanning?

 

Havde scannede den for virus, for 7 dage siden, og der havde den ikke nogle virus, af hvad programmet kunne se, og har tjekket om der er en opdatering den mangler, den siger jeg har den nyeste opdatering!

 

3 minutter siden, 睤 Bob 睤 skrev:

det er lidt svært at pege på en fejl ud fra beskrivelsen men det lyder som om det er efter skærmen slukker for at spare strøm at den så ikke tender igen. (Min høre stadig min bonus fra når jeg kommer hjem)

 

Mvh Bonzia

Skal jeg prøve at koble en anden skærm på?

Link til kommentar
Lige nu, FragZone skrev:

Havde scannede den for virus, for 7 dage siden, og der havde den ikke nogle virus, af hvad programmet kunne se, og har tjekket om der er en opdatering den mangler, den siger jeg har den nyeste opdatering!

 

Skal jeg prøve at koble en anden skærm på?

Du kunne prøve med en anden skærm

Link til kommentar
3 timer siden, FragZone skrev:

 

UPDATE: Min computer dur stadig ikke, selvom jeg har prøvet alt det i har forslået mig..

Okay trist.. jeg spørger min bonus- far. hvad men kan gøre ved det... hvis du husker mig på det xd  Så skriv en privat besked til mig kl 15:00

 

Link til kommentar
På 07/06/2018 den 8:51 AM , Bims skrev:

2 timer efter jeg købte min egen computer ville den hele tiden lukke ned os sige "Windows stødte på en fejl"

Fandt så ud af min ram var fuckt, men fik den fixet gratis senere på aftenen af SharkGaming.

 

Ved ikke om du oplever noget med en blå skærm der ser fejl.

Da jeg modtog min pc fra shark, var grafikkortet fuc*ked. Så være gang jeg startet et spil op, crashet windows bare hele tiden.
Og det viste sig så også at være et "defekt" grafikkort.

 

 


 

 

På 08/06/2018 den 8:10 AM , FragZone skrev:

 

UPDATE: Min computer dur stadig ikke, selvom jeg har prøvet alt det i har forslået mig..

 Frag, Jeg tænker at en af disse ting bør virke "Hvis ikke at du har prøvet det".
1. Geninstaller grafikdiver?.

2. Prøve at slukke HELT for alt ting, og tag det hele ud af din stikkontakt. Og prøve at vente i 30 sek. og set det til igen?..

Det har jeg prøvet før, hvor at jeg ikke kun få 2 skærme til at virke.

3. Prøv at kigge lidt på nettet efter nogle forums, hvor folk rapporter det samme. Det plejer næste altid at være en eller anden løsning.

Ellers ved jeg desværre ikke hvad der kan være galt. 😞


Håber meget at du finder en løsning. 😉

.

.

.

Mulig løsning..

 

1. Prøv med dette windows support guide.?

2. Måske dette?

Link til kommentar
1 time siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Da jeg modtog min pc fra shark, var grafikkortet fuc*ked. Så være gang jeg startet et spil op, crashet windows bare hele tiden.
Og det viste sig så også at være et "defekt" grafikkort.

 

 


 

 

 Frag, Jeg tænker at en af disse ting bør virke "Hvis ikke at du har prøvet det".
1. Geninstaller grafikdiver?.

2. Prøve at slukke HELT for alt ting, og tag det hele ud af din stikkontakt. Og prøve at vente i 30 sek. og set det til igen?..

Det har jeg prøvet før, hvor at jeg ikke kun får 2 skærme til at virke.

3. Prøv at kigge lidt på nettet efter nogle forums, hvor folk rapporter det samme. Det plejer næste altid at være en eller anden løsning.

Ellers ved jeg desværre ikke hvad der kan være galt. 😞


Håber meget at du finder en løsning. 😉

.

.

.

Mulig løsning..

 

1. Prøv med dette windows support guide.?

2. Måske dette?

Halløj, jeg prøver lige nogle af de ting og ser om det dur:)

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.