Hop til indhold
Stavox

HJÆLP!


v4ng

Recommended Posts

Ja prøv at geninstallere Windows. Men ellers er der måske et andet fix. Den "Bruger" Du logger ind med når du starter din computer op. Altsor når du skriver din adganskode til din computer.

Den skal være Adminestrator. Det kan ske hvis du har købt computere fra FX. Mm-vision, At noget er gået galt som de ikke har opdaget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du kommer på teamspeak og poker mig på det rette tidspunkt, kan jeg godt hjælpe dig via teamviewer eller lignende, hvis du altså kan få det åbnet...

At geninstallere windows er med 95% sikkerhed også en løsning, men irriterende, hvis du har mange ting på din computer, som du ikke vil miste.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sunix skrev:

Han kan gemme dem med et usb stick :lick:

Ikke alle har en ekstra/ekstern harddisk/usb til rådighed til at kunne smide mange gigabytes på. Da man normalt ikke kun har nogle tekstfiler man vil gemme, men ofte data der fylder en del mere end hvad der plads til på et normalt usb stik.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Hvis du kommer på teamspeak og poker mig på det rette tidspunkt, kan jeg godt hjælpe dig via teamviewer eller lignende, hvis du altså kan få det åbnet...

At geninstallere windows er med 95% sikkerhed også en løsning, men irriterende, hvis du har mange ting på din computer, som du ikke vil miste.

Lortet gider ikke åbne. Kan jeg skrive til dig på steam på et tidspunkt? mit navn er wanyth

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MR.B skrev:

Slå antivirus fra. Jeg havde samme fejl ved stavox downloaderen. Men da jeg slog det fra virkede det fint

Det er slået fra, og det har det været hele tiden.

Nogen må gerne lukke dette, da jeg har fået fikset mine problemer 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.