Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Silver Fissefyr


Silver 4

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Silver Fissefyr
SteamID: STEAM_0:0:11101 

IRL fornavn: Nicolai
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg. den hed Grottendk men den gik ned pga at ejeren ikke kunne betale til sidst 
På Grottendk fik vi var der ikke lige så mange inde som der er på stavox men vi havde nogle gode tider der inde. men selv om man godt kunne blive mindre irriteret i en case så måtte man jo holde sig indenfor den høflige tone overfor den person der var i den case og gjorde så du blev mindre irriteret.
 
Alder: Jeg er 16 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere Kvalificeret end andre ansøgere pga jeg er tit aktiv og jeg har spille gmod i 2046 timer og jeg elsker generelt at hjælpe folk og jeg kan holde hovedet koldt under presset situationer men jeg kan godt tage sjov med alt har en grænse  jeg vil gerne være en del af jeres staff team. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg har kendskab til ULX Commands og jeg har tidligere erfaring med ULX i kan få lidt af de commands jeg kender:


!bring, (navn)
!goto, (navn)
!cb (navn grund)
!xban (navn grund)
!kick (navn grund)
!noclip
!spectate (navn)
!mute (hvis de mik spammer eller chat spammer) 
!unowndoor


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes personligt at jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt... og hvis jeg ikke så får jeg sku nok 02 i min eksamen i mundtlig dansk og jeg bruger min mik altid og hvis en person ikke har headset så jeg kan formulere mig skriftligt,

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Mandag: 15:30 til 17:20 og så efter træning fra 20:20 til 22:10
Tirsdag: 15:20 til 22:00

Onsdag 15:30 til 17:20 og så efter træning fra 20:20 til 22:10

Torsdag 15:30 til 22:30

Fredag 15:20 til xx

Lørdag fra jeg står op til xx

Søndag fra jeg står op til 22:40

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: I kan altid spørge mig og alt hvis i ønsker at vide mere angående mig, Jeg går til Boksning 

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Silver, silver, silver din frække dreng.

Du var virkelig en nice gang member tilbage i myths, dog har jeg ikke set dig så aktiv siden da. Men jeg elsker din væremåde, din personlighed + du moden, og det tænker jeg gør dig meget kvalificeret. Du kan reglerne, du flink og jeg har ikke rigtigt set dig bryde en regel i lang tid, ved ikke om det bare er mig. Men jeg må desværre være en lille smule kritisk, din ansøgning er en bunke pis, sagt lige ud. Den er rodet, kort og du skulle måske lige markere hvad der er spørgsmål. Jeg vælger at give dig Neutralt rep, kun pga. din ansøgning er kort.

 

Held og lykke b

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, John Frandsen skrev:

Halløj Silver!

 

din ansøgning ligger desværre til den korte side...

 

meeen, Fuck nu det! Kæmpe gigantisk +REP!!! DU KAN REGLERNE, DU ER MODEN! 

DU ER PISSE FLINK OG DEJLIG!

 

held og lykke! - John Frandsen

Tak m8 ❤️ 

 

2 timer siden, Sunix skrev:

Silver, silver, silver din frække dreng.

Du var virkelig en nice gang member tilbage i myths, dog har jeg ikke set dig så aktiv siden da. Men jeg elsker din væremåde, din personlighed + du moden, og det tænker jeg gør dig meget kvalificeret. Du kan reglerne, du flink og jeg har ikke rigtigt set dig bryde en regel i lang tid, ved ikke om det bare er mig. Men jeg må desværre være en lille smule kritisk, din ansøgning er en bunke pis, sagt lige ud. Den er rodet, kort og du skulle måske lige markere hvad der er spørgsmål. Jeg vælger at give dig Neutralt rep, kun pga. din ansøgning er kort.

 

Held og lykke b

Tak B ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.