Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning - LonleyKnud


IDubzzztv

Recommended Posts

Ingame navn: Mit ign navn er: LonleyKnud


SteamID: 76561198333190992


IRL fornavn: Jakob(Pej). Jeg bor i nordvestjylland


Alder: Jeg er 13 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jaer, nu skal jeg jo tale fra bunden af mit hjerte, har da tit været admin på diserve minecraft community+ fx. Minetime og roblox har også været min store erfaring og så selvfølgelig lidt csgo. Men ellers har jeg ikke andre adminstrative jobs i andre spilcommunity's

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg tror jeg kan hjælpe rigtig meget med at hjælpe folk. Jeg er meget glad og imødekommende, Tager tingene stille og roligt. Jeg er også meget god til at fomulere mig selv på en god og positiv måde

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendtskab med Python, Javascripting, Minecraft scripting, Roblox scripting og så har jeg også en del kendskab til ULX, men tror hvis jeg får jobbet som en adminstrator, så skal jeg nok lige sættes ind i det hele.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mikrofon rigtig meget, måske nogle gange for meget:). Jeg fomulere mig rigtig godt skriftligt fordi jeg er en rigtig godt staver. Fomulere mig også rigtig godt mundtligt, har et godt ordsprog.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at komme på ca. 14:00 12:30 13:15. Jeg er rigtig aktiv på serveren i weekenden. Jeg kan i gennemsnit være på 4-6 timer om dagen på serveren

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg går til basketball om Mandagen, så kan nok være på lidt mindre om Mandagen. Har også fritidsarbejde men det fylder ikke særlig meget da jeg kun går med aviser, så mister ikke andet end 1 time om Torsdagen

 

MVH. Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.