Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning SirHanzi


SirHanzi csgoroll.com

Recommended Posts

Ingame navn: SirHanzi
SteamID: STEAM_0:1:201769622

IRL fornavn: Magnus
Alder: 14

---------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej desværre men vil meget gerne lære det og se om det er noget fra mig. jeg gad også godt at være en del af staff-teamet så jeg måske kan være med til at gøre Stavox til et bedre sted for andre spillere.

---------------------------

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er kan holde hovedet koldt når det kommer der til. Plus jeg er meget snaksaglig og meget imødekommet. Jeg er god til at gøre andre folk glade og vil i hver en tid hjælpe dem med det de har brug. og vil aldrig give mine venner en fordel, for det vil ikke gøre RP sjovt for de andre. Jeg købte Garry´s mod kun fordi jeg så jeres sever på  youtube og har brugt 512 timer ved godt det ikke er så meget, men vil håbe på det er nok til at i vil give mig en chance.

---------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har set folk bruge det og snakke om det. jeg kender 9 ud af 10 af dem.

---------------------------

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg vil selv sige jeg er god til at formulere mig også til folk der er lidt mindre end mig selv. Jeg kan også formulere mig på engelsk hvis vi kommer der til.

---------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på hver dag fra ca. 15:30 til 21:30 og nogle gange mere. Men selvfølgelig kan jeg være på lige så længe jeg har lyst til i weekenderne og ferier.

---------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke andet end jeg er en super glad person og elsker bruge min tid på stavox og at snakke med folk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.