Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Dronningen John John


John John

Recommended Posts

Ingame navn: Dronningen John John
SteamID: 
STEAM_0:1:56935248
IRL fornavn: Lucas
Alder: 15

---------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja! Jeg har været admin og mod på flere Minecraft serverer. Ikke de største, men et okay antal af spillere (10+ det meste af tiden). Men ejerne plejede bare at miste lysten til det, og lukke serverne ned. Jeg har også været mod på en Team Fortress 2 server med et godt antal af spillere, men så døde serveren desværre efter et par måneder, da folk stoppede med at spille der inde. Jeg synes selv at jeg har lært meget om hvordan man skal straffe og håndtere folk der gør noget de ikke må, eller bare hjælpe folk som har brug for det.

---------------------------

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes at jeg burde være en del af staff-teamet, da jeg har fået et godt kendskab til reglerne, efter at jeg har spillet herinde i et godt stykke tid. Efter som jeg har snakket med et par staffs, har jeg hørt og set hvordan deres arbejde fungere. Så jeg ved nogenlunde hvordan det fungere. Jeg kan også godt holde hovedet koldt og holde en pæn tone selvom at jeg bliver svinet til eller råbt af, da jeg ikke tager det så hårdt. Derudover er jeg også meget hjælpsom, og prøver altid på at være så venlig som jeg kan! Jeg har heller ikke rigtig brudt nogle regler. Det her er noget jeg rigtig gerne vil og er interesseret i, så jeg er klar på at bruge en masse tid på det!

---------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har set videoer om det og selvfølgelig har jeg set Marcus bruge det i nogle af hans videoer, derudover har jeg også bare hørt folk snakke om det, men ellers kender jeg ikke til det. Så det kan godt være at jeg får brug for lidt hjælp 🙂

---------------------------

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg mener selv at jeg er god til at formulere mig, både skriftligt og mundtligt. Og jeg bruger selvfølgelig altid min mikrofon når jeg kan 🙂

---------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på hver dag fra 15:30 til 21:30 og nogle gange mere. Men selvfølgelig kan jeg være på lige så længe jeg har lyst til i weekenderne og når der er ferie.

---------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.