Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Kevin Jensen


Drengehyperen

Recommended Posts

Staff Ansøgning - Kevin Jensen

----------------------------

Ingame navn:  Kevin Jensen
SteamID: STEAM_0:0:93710970
IRL fornavn:  Kevin Rasmussen
Alder: 15 år

----------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har både ejet flere communityes og har været staff på mange forskellige både community manager, head of staff, headadmin og mod

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil være en del af staff teamet fordi jeg har en masse tid jeg kan bruge på serveren jeg kan finde ud af at være en del af staff. jeg kan finde ud af at håndtere sager, jeg ved hvordan jeg skal håndtere folk hvis de taler grimt til mig eller andet lignede ikke bare tale grimt igen men snakke pænt evt brug mute hvis det bliver meget skrald personen lukker ud, jeg er mere kvalificeret end andre ansøger fordi jeg har den erfaring som jeg har og jeg ved hvordan man håndtere folk, jeg kan også finde ud af at lytte til folk i cases.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har, på alle de servere jeg har været staff på har brugt ulx og derfor kan jeg finde ud af at bruge det fuldt ud og har en masse erfaring med det samt kan finde ud af at lave bindings med det nemt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes jeg er god til at formulere mig skriftligt  såvel som mundtligt, og jeg bruger min mikrofon hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det er forskelligt nogle gange om morgen tidligt eller om eftermiddagen men primært morgen og aften har jeg tid og så lige pt alle dage har jeg mulighed for at komme på serveren,

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: At jeg er en super flink fyr 😄

----------------------------

Venlig Hilsen

Kevin Jensen

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/05/2018 den 1:41 PM , Drengehyperen skrev:

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har både ejet flere communityes og har været staff på mange forskellige både community manager, head of staff, headadmin og mod

 

Hvad med den server hvor at du er Superadmin på ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.