Hop til indhold
Stavox

[Afslået] kenneth ibsen staff ansøgning


madix gamdom.com

Recommended Posts

ingame navn: kenneth ibsen
SteamID: STEAM_0:0:68417889
IRL fornavn: Chris
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej desværre ikke

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg er meget tit på og jeg har spillet gmod i 1400 timer som giver mig en god erfaring jeg har haft mange problemer bla med vcmod

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej det har jeg desværre ikke men jeg vil rigtig gerne lære det og jeg er klar på alle de opgaver jeg bliver stillet 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt såvel som mundligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: alle dage udover nogen mandage og torsdage ca efter kl 15:30 i hverdagene og i weekenden er jeg på ca 8,9,10 stykker og til kl 12 ca så jeg har massere af tid til at hjælpe andre folk

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: at jeg nogen gange ikke kan i weekenden men det er mest om vinteren nogen gange om sommeren pga sport men ellers er jeg klar på alt hvad der kommer til at ske og 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

det lader til du ikke har læst hele posten hvor skabelonen er i fordi at det lægger ikke op til simple ja/nej spørgsmål og hvis man tænker tror jeg heller ikke det går ved bare at smide 3 andre ord ind efter nej 

-virkelig kort ansøgning og meget lidt tid brugt i den som viser at du ikke giver 100% hvor mange andre skulle have chancen i stedet for dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.