Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - Jonas Rønde


FATNINJA

Recommended Posts

Ingame navn: Jonas Rønde
SteamID: STEAM_0:0:172484980
IRL fornavn: jonas
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja. Jeg har lidt erfaring men ikke super meget inden administrative jobs. men da jeg er MEGET lærenem, ser jeg intet problem i at kaste mig ud som administrator. jeg har altid været lærenem, og kan forsikre, at jeg sætter mig 100% ind, som administrator på alle former. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er meget moden og er god til at snakke med folk. jeg er god til at tage mig sammen, og hentere en masse.er med i politiledelsen, så er van til at folk råber og skriger omkring mig.  hvis folk kalder mig taber og bøsse OSV OSV. vil jeg IKKE begynde at blive gal og skrige igen. jeg vil bare ignorere de ord, og lade dem tale ud, høre deres mening. efter de så har talt ud, vil jeg vurdere hvilken straf de skal have EFTER, jeg selv har tjekket op på det. jeg tager det stille og roligt og lader alle parter tale. jeg laver ikke særbehandling på nogen måde, mener at alle skal behandles retfærdigt,  og have den samme straf, også selvom det er venner jeg er i case med, jeg kan finde ud af at tage mig sammen, med det samme. jeg elsker Gmod darkRP, og investere meget tid i det, og er meget aktiv. kan reglerne fuldt ud, men selvfølgelig kan det godt være at man kan glemme en enkel eller 2 på et tidspunkt. men så er det ikke sværere, at jeg trykker f1 og læser reglerne igen. læser somregelt reglerne 2-3 gange om ugen, så de er temmelig godt fisen ind nu. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  kender selvfølgelig godt nogen.  såsom: !bring !jail OG DE ANDRE GENERALLE ULX´ER. men er meget lærenem, og kan huske meget på en gang. jeg behøver ikke lang tid på at lære noget, og sætter mig 100% ind i det, med det samme. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg syntes jeg er rimelig god til at formulere mig skriftligt, men endnu bedre mundtligt. jeg snakker meget med folk ingame. jeg bruger min MIC meget, hvis ikke konstant, men kan selvfølgelig også være stille, når man skal det, som f.eks. til et møde. jeg mumler ikke, og snakker pænt til folk. jeg vil selv sige jeg er venlig. det skal så siges, at hvis der er en person, som bevidst prøver at gøre mig sur, og gøre alt hvad man ikke må, f.eks.  vil jeg ikke være venlig ret længe mod ham, før han har fået sin straf. lader altid andre tale ud, før jeg kommer med mine egne ord. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  jeg har mulighed for at være på fra 15:40 i hverdagene og fra 6:00 - 23:00 i weekenderne. det skal så siges at jeg har et arbejde hvor jeg arbejder mandag og fredag, fra 18:00 - 23:00 er meget aktiv. det eneste spil jeg somregelt spiller, er Gmod darkRP.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: lige pt har jeg været MEGET inaktiv på serveren. det skyldes at min blæser var stået af. og da jeg fandt ud af, at Elgiganten var for dyre, til at lave den. lavede jeg den selv. MEN, nu da den virker fuldt funktionelt igen, er jeg meget aktiv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.